رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ایلام:
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ایلام گفت: به زودی وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر ایلام ساماندهی می شوند.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ 22 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محراب غریبی اظهار داشت: حضور دستفروشان و وانت بارهای میوه فروش در ورودی و خروجی‌ها، میادین و معابر اصلی باعث مخدوش شدن سیمای شهر و ترافیک شده است.

وی افزود: شهرداری در راستای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در این موضوع ۲ مرکز و جایگاه برای استقرار ساماندهی و جایگاهی برای میوه فروشان و وانت بارها و نیز مشاغل سیار سطح شهر درنظر گرفته است که مرکز شماره یک آن در بلوار مدرس شهر ایلام و مرکز شماره دو در بلوار شهید سلیمانی روب روی خوابگاه کوثر دانشگاه علوم پزشکی است.

وی ادامه داد: اعتبار لازم در این راستا درنظر گرفته شده، قصد داریم با ایجاد تبلیغات و نیز استقرار سیستم‌های موردنیاز از جمله سیستم روشنایی، نصب بنر و خط کشی این وانت بارها را در جایگاه‌هایی در نظر گرفته شده استقرار دهیم.

وی گفت: امیدواریم که بتوانیم با ایجاد این دو مرکز و استقرار ساماندهی کمکی به معیشت این قشر زحمتکش کرده باشیم، ما می‌خواهیم که به کمک این وانت بارهای میوه فروش و حتی مراکزی که در سطح شهرداری هستند میوه و تره بار با ارزان‌ترین قیمت ممکن به دست مصرف کننده برسد.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده انتظار می‌رود ما بتوانیم در طی یک ماه آینده وانت بارها را در این دو جایگاه مستقر کنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار