مدیرکل استاندارد ایلام گفت: ارائه خدمات بیمه ای برای وسایل بازی مشروط به ارائه مجوز بهره برداری استاندارد وسایل و تجهیزات بازی از سازمان ملی استاندارد ایران می باشد.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ 20 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز  همتی اظهار داشت : مطابق مکاتبات فی مابین سازمان ملی استاندارد و سازمان بیمه مرکزی، ارائه خدمات بیمه ای برای وسایل بازی مشروط به ارائه مجوز بهره برداری استاندارد تجهیزات بازی از سازمان ملی استاندارد ایران می باشد و هیچ وسیله بازی و تفریحی بدون مجوز بهره‌برداری استاندارد نباید از خدمات بیمه ای بهره مند گردند و بیمه گذارها از پرداخت بیمه به این وسایل بازی و تفریحی باید ممانعت نمایند.

مدیرکل استاندارد ایلام در ادامه با بیان اینکه برای اجرایی نمودن این موضوع و با توجه به اهمیت سلامت استفاده کنندگان وسایل بازی، انتظار می رود تمامی بیمه گذارها الزام استانداردسازی وسایل بازی را حتما به بهره برداران و مالکین وسایل بازی در زمان مراجعه آنها جهت انجام بیمه حوادث؛ اطلاع رسانی نمایند و از بیمه نمودن وسایل بازی بدون مجوز بهره برداری استاندارد خودداری نمایند. عنوان کرد: شرط انجام بیمه نمودن تجهیزات بازی داشتن مجوز بهره برداری استاندارد است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد :که متأسفانه با این موضوع مواجه هستیم که بهره برداران وسایل و تجهیزات بازی مشمول استاندارد اجباری دقت لازم را در خصوص الزام گرفتن مجوز بهره بردای استاندارد وسایل خود را ندارند . چرا که در صورت بروز حوادت و استفاده از خدمات بیمه ای ، بیمه گذارها حتما موضوع داشتن مجوز بهره برداری استاندارد معتبر در زمان وقوع حادثه را از این اداره کل استعلام می نمایند.

همتی در پایان یادآور شد: تمامی بهره برداران و مالکین وسایل بازی به این موضوع توجه داشته باشند که برای وسایل بازی تحت پوشش خود حتما مجوزهای بهره برداری استاندارد را دریافت نمايند./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار