مدیر کل بیمه سلامت ایلام:
مدیر کل بیمه سلامت ایلام گفت: حق سرانه بیمه درمانی در سال جاری مبلغ نهصد و بیست هزار ریال به ازای هر نفر در ماه و مبلغ یازده میلیون و چهل هزار ریال در سال تعیین شده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ 19 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ رحیمی مدیر کل بیمه سلامت ایلام بیان داشت: پیرو ابلاغیه دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت و مصوبه هیات وزیران نرخ سرانه حق بیمه در صندوق‌های تحت پوشش بیمه سلامت در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

وی افزود: حق سرانه بیمه درمانی در سال جاری مبلغ نهصد و بیست هزار ریال به ازای هر نفر در ماه و مبلغ یازده میلیون و چهل هزار ریال در سال تعیین شده است.

مدیر کل بیمه سلامت ایلام گفت: حق بیمه افراد تبعی ۲ معادل حق بیمه سرانه مصوب به مبلغ نهصد و بیست هزار ریال به ازای هر نفر در ماه است.

وی تصریح کرد: تبعی ۳ شامل  پدر، مادر، خواهر، برادر، عروس، داماد و سایر موارد حسب ضوابط صندوق‌ها معادل دو نهم مازاد بر حق سرانه مصوب به مبلغ یک میلیون و یکصد و بیست و چهار هزار و چهارصد و چهل و چهار ریال به ازای هر نفر در ماه است

رحیمی با بیان اینکه حق بیمه خدمات درمانی برای کلیه بیماران خاص تحت پوشش صندوق‌های بیمه‌ای ایرانیان، سلامت همگانی و روستائیان بیمه پرداز توسط دولت تامین می‌شود ادامه داد: نرخ حق سرانه سال ۱۴۰۱ جهت اتباع بیگانه و مهاجرین خارجی و طلاب و دانشجویان خارجی مبلغ یک میلیون و ششصد و نود هزار ریال به ازای هر نفر در ماه و معادل بیست میلیون و دویست و هشتاد هزار ریال به ازای هر نفر در سال است که از اتباع غیر آسیب پذیر مطابق ضوابط دریافت می‌شود.

وی یادآور شد: تعرفه‌های ابلاغی در سامانه‌های بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت اعمال شده است و در دسترس کاربران استانی و دفاتر پیشخوان دولت طرف قرار داد است و متقاضیان پوشش بیمه که بیمه پرداز هستند می‌بایست حق بیمه را با تعرفه‌های جدید پرداخت کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار