مدیرکل استاندارد استان ایلام:
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: بر اساس رای صادره از سوی دادگاه در خرداد ماه، چهار واحد تولیدی تیرچه و سنگدانه مورد استفاده بتن در استان، به پرداخت بیش از سه میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ 19 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مهناز همتی اظهار داشت: با توجه به اینکه واحدهای تولید کننده تیرچه و سنگدانه مشمول استاندارد اجباری بوده و به دلیل اهمیتی که در ساخت و سازها و نقشی که در کاهش خسارات دارند، این اداره کل ضمن تذکر و اخطارهای متعدد در راستای استانداردسازی محصولات، این چهار واحد تولید کننده تیرچه و سنگدانه غیراستاندارد را به دلیل نداشتن پروانه استاندارد و همچنین عدم رعایت استاندارد ها و تولید و توزیع بدون مجوز استاندارد به مراجع قضایی معرفی و ارجاع کرد.

وی با بیان اینکه حفظ و صیانت از حقوق استفاده کنندگان و تولیدکنندگانی که تمامی موازین قانونی را رعایت می‌کنند از وظایف سازمانی اداره کل استاندارد استان بوده و در این موارد هیچ قصوری پذیرفته شدنی نیست، تاکید کرد: در صورت عدم استاندارسازی واحدهای تولیدی این اداره کل برابر قانون نسبت به پلمب، توقیف خط تولید و معرفی آنها به دادگاه و مراجع قضایی اقدام خواهد کرد.

مدیرکل استاندارد ایلام از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک در حوزه استاندارد را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۱۵۱۷رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد استان اطلاع دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار