فرد دیگری خطاب به بوشهری نوشت: حالا چرا ناراحتی، وقتی تو را ترور کردند دیگر مرده محسوب می‌شوی، هر کاری دلت می‌خواهد بکن، در هر صورت کسی نمی‌تواند مرده را تحت پیگرد قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 19 June 2022

شبکه الحدث تصویر یک فرد کویتی را که یعقوب بوشهری نام دارد به عنوان یکی از دانشمندان هسته‌ای ترور شده در ایران منتشر کرد.

یکی از دنبال‌کنندگان صفحه بوشهری با ارسال عکسی از تصویر پخش‌شده او در شبکه الحدث به او خبر داد تو را جزو دانشمندان هسته‌ای ترورشده قرار داده‌اند.

بوشهری که ظاهراً به دلیل تشابه نامش با نام‌های ایرانی در لیست قربانیان ترور ثبت شده در شبکه تلویزیونی الحدث قرار گرفته در اولین واکنش خود با انتشار کلیپی طنزآمیز خود را همانند فردی تازه از خواب بیدار شده نشان داد و گفت: صبح بخیر! وقتی شب شاعر می‌خوابی و صبح یک دانشمند هسته‌ای از خواب بیدار می‌شوی!

 

گاف شبکه سعودی؛ انتشار تصویر اینفلوئنسر کویتی به جای دانشمند هسته‌ای ایران(+ عکس)

او بعد ادامه داد: یواش‌تر! من تازه چند بیت سروده‌ام و هنوز در آغاز کارم.

با وجود آنکه شبکه الحدث هیچ واکنشی به این گاف بزرگ خود نشان نداده، اما برخی دنبال‌کنندگان صفحه بوشهری و نیز فعالان فضای مجازی در حوزه جنوبی خلیج‌فارس، واکنش زیادی به این گاف در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی از خود نشان دادند و این اقدام شبکه سعودی را به باد تمسخر گرفتند.

یکی از آنها نوشت: آخر چه کار با او دارید، بگذارید زندگی کند. دیگری نوشت: بوشهری بعد از ترور و مرگش ویدئویی را از داخل خانه‌اش منتشر کرد.

فرد دیگری خطاب به بوشهری نوشت: حالا چرا ناراحتی، وقتی تو را ترور کردند دیگر مرده محسوب می‌شوی، هر کاری دلت می‌خواهد بکن، در هر صورت کسی نمی‌تواند مرده را تحت پیگرد قرار دهد.

گفتنی است یعقوب بوشهری یک اینفلوئنسر مشهور کویتی است که به انتشار کلیپ‌های طنز در شبکه‌های اجتماعی مشهور بوده و به دلیل دنبال‌کنندگان زیادش، برای برخی شرکت‌های جهانی هم آگهی منتشر می‌کند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار