فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۱۹ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 17 June 2022

به گزارش تابناک ایلام، سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام خبری مبنی بر این که یکی از توزیع کنندگان حرفه ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری آن را به مقصد استان های غربی کشور منتقل کند را دریافت کردند.

وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از دریافت گزارش، تحقیق در این زمینه را آغاز کرده و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات تکمیلی انجام شده را در اختیار مقام قضایی قرار داد.
 
وی اضافه کرد: با اخذ نیابت قضایی، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام به استان کرمانشاه اعزام و موفق شدند پس از شناسایی مسیر حرکت خودروی متهمان، در یک عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ، خودروی حامل مواد مخدر را در مبادی آن استان توقیف و راننده و همدست وی را  دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به دستگیری ۲ نفر متهم، افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 
سردار القاصی مهر در پایان با اشاره به اینکه  اعتیاد به مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی است، تاکید کرد: پلیس قاطعانه با سوداگران مرگ و کسانی که بخواهند با توزیع مواد افیونی جوانان این کشور را به دام اعتیاد بکشانند مقابله خواهدکرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار