عطر و طعم غذاهای سنتی خاطرات دوران کودکی را با خودش می‌آورد. دورانی که سفره‌های بلند پر از خوراکی‌های خوشمزه در خانه‌های مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها پهن می‌شد و انواع غذای ایرانی سنتی مانند قورمه‌سبزی، کشک‌بادمجان، کوفته‌تبریزی و حتی غذاهای محلی را می‌شد در این سفره‌ها پیدا کرد. غذاهایی که هرکدام از آن‌ها یک خاطره ماندگار برای اعضای خانه می‌ساختند و طعم آن‌ها همیشه زیر دندان می‌ماند.
کد خبر: ۱۰۵۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 17 June 2022

این روزها فرصت آماده کردن غذاهای خانگی سنتی کم است؛ و اغلب خانواده‌ها فقط در روزهای تعطیل یا مناسب‌هایی مانند عید و شب چله می‌توانند خودشان را آماده امتحان کردن یک غذای ایرانی اصیل کنند. چون زندگی مدرن امروزی بیشتر افراد خانواده را با خودش همراه کرده است و کمتر کسی فرصت می‌کند که یک یا چند روز کامل را صرف خرید کردن مواد اولیه و آماده کردن غذای ایرانی کند.

اما تکنولوژی و مدرنیته یک فرصت بی‌نظیر را برای دوست داران این غذاهای اصیل فراهم کرده است. فرصت اینکه غذاهای متنوع ایرانی را به صورت آنلاین از بهترین رستوران‌های شهر سفارش دهند؛ و بدون اینکه زمان زیادی را صرف آشپزی کنند غذاهای دلخواهشان را با همان عطر و طعم ماندگار امتحان کنند.

سفارش آنلاین غذا و تهیه انواع دیزی

یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین غذاهای ایرانی که از گذشته تا به امروز همیشه سر سفره خانواده‌های ایرانی حضور داشته دیزی است. دیزی با آن طعم منحصر به فرد گوشت گوسفندی یک غذای سنتی ایرانی منحصر به فرد است؛ و کمتر کسی می‌تواند از یک آبگوشت حرفه‌ای ایرانی که در ظرف سرامیکی پخته و سرو می‌شود بگذرد.

برخلاف سفرهای قدیمی که فقط یک نوع دیزی در آن‌ها قرار داشت؛ در سفارش آنلاین غذا می‌توانید از بین انواع دیزی بهترین گزینه را برای خودتان سفارش دهید. دیزی سفالی آبگوشت اصل لاری، دیزی سفالی اقتصادی مخصوص خوشمزه بازار، دیزی سفالی درباری سنتی و آبگوشت سفالی سرسینه گوسفندی تنها بعضی از دیزی‌های خوشمزه‌ای هستند که می‌توانید آن‌ها را از رستوران‌های سنتی به صورت آنلاین سفارش دهید.

یادتان باشد که موقع سفارش غذا به صورت آنلاین می‌توانید ترشی، ماست چکیده، سنگک و ترشی هم سفارش دهید تا یک سفره تمام‌عیار ایرانی داشته باشید.

سفارش آنلاین انواع پلوهای ایرانی

عطر و مزه برنج ایرانی در جهان تک است و هر کسی فقط یک بار طعم آن را چشیده به طرفدار پر و پا قرص این غذای محبوب و جذاب تبدیل شده است. برای چشیدن دوباره این طعم پیشنهاد می‌کنیم برای یک ظهر تابستانی یک پرس چلوکباب کوبیده اصیل یا یک پرس زرشک‌پلو با مرغ سفارش دهید و خودتان را به یک ضیافت تمام‌عیار مهمان کنید.

حتی برای این ضیافت می‌توانید به سراغ غذاهای خاص ایرانی مانند چلوکباب بختیاری یا خوراک کباب لقمه نگین‌دار هم بروید. همه این غذاها در منوی رستوران‌های سنتی ایرانی موجود هستند و با سفارش آنلاین غذا می‌توانید در کمترین زمان یکی از این غذاهای اصیل را حاضر و آماده تحویل بگیرید.

چلوخورشت قیمه‌بادمجان، چلوخورشت قورمه‌سبزی و چلوکباب تابه‌ای هم در منوی پلوهای متنوع رستوران‌های سنتی ایرانی وجود دارند. اگر اهل این غذاهای سنتی هستید می‌توانید آن‌ها را برای ساختن یک روز خاطره‌انگیز برای خودتان سفارش دهید.

سفارش آنلاین غذاهای محلی ایرانی

ایران کشوری با چند اقلیم و آب و هوا است و مردمی که در گوشه و کنار آن ساکن هستند غذاهای محلی مخصوص خودشان را دارند. به همین خاطر است که رستوران‌های اصیل ایرانی یک یا چند نمونه از غذاهای محلی را هم در منوی خودشان گنجانده‌اند. ازجمله غذاهای محلی که می‌توانید به صورت آنلاین سفارش دهید می‌توان به غذاهای گیلانی مانند چلو ماهی، کباب‌ترش یا میرزاقاسمی اشاره کرد.

اگر زمان کافی برای آماده کردن غذاهای اصیل ایرانی ندارید، با سفارش آنلاین هر کدام از غذاهای ایرانی از اپلیکیشن هایی که به این منظور راه‌اندازی شده‌اند می‌توانید خودتان را به غذاهای سنتی اصیل، خوش‌طعم و خوش عطر ایرانی مهمان کنید؛ و یک روز خاطره‌انگیز برای خودتان بسازید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار