مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام اظهار کرد: ۸۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد و محروم در این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 16 June 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی صالحی مطرح کرد: امام راحل با اندیشه خدمت به محرومان حساب ۱۰۰ را ایجاد کردند که ویژه محرومیت‌زدایی از جامعه و تأمین مسکن محرومان بوده و بنیاد مسکن مولود آن اندیشه فاخر امام راحل است.

وی گفت: طی 3 سال گذشته  اعتباری معادل ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال برای تهیه ودیعه مسکن و تعمیرات منزل برای ۱۳۵ خانوار پرداخت شده است.

صالحی ادامه داد: کمک به تکمیل احداث مسکن در سطح ۶ شهرستان استان با همکاری گروه های جهادی در دستور کار است که هلیلان سه مورد، دره شهر یک مورد، ملکشاهی ۲ مورد، ایلام یک مورد و سیروان سه مورد است.

وی گفت: : ۲۳۳ واحد پروژه مسکن محرومان از سال های قبل تاکنون واگذار شده است که از این تعداد ۱۴۶ واحد در شهر ایلام، هشت واحد شهرک شهید کشوری، ۱۸ مورد مهران، ۴۸ مورد سرابله و ۱۳ مورد دره شهر و بدره است

صالحی افزود:  امسال در بحث ساخت مسکن محرومان جهت واگذاری واحدهای مسکونی ارزان قیمت در سطح شهرستان سیروان پنج مورد و مهران سه مورد در دست اقدام است/ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار