هر امکانی وجود دارد و منافع ملی در این زمینه تعیین کننده است. اسکوچیچ با ما قرار داد دارد، اما باز هم می‌گویم بالاتر از تیم ملی هیچ آدمی نیست.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ 16 June 2022

 

سرپرست فدراسیون فوتبال درخصوص شرایط قرارداد اسکوچیچ، توضیح داد: این قرارداد را من نبستم و مربوط به سالیان پیش است. زمان اتمامش هم پایان جام ملت‌های آسیا است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ میرشاد ماجدی در پاسخ به سوالی درباره احتمال برکناری دراگان اسکوچیچ قبل از جام جهانی قطر گفت: هر امکانی وجود دارد و منافع ملی در این زمینه تعیین کننده است.

با اعلام ماجدی؛ برکناری اسکوچیچ جدی شد!

سرپرست فدراسیون فوتبال درمورد اینکه اسکوچیچ سریع‌ترین صعود خود به جام‌جهانی را با این مربی تجربه کرد اما پس از باخت به الجزایر حواشی پیرامون تغییر او به وجود آمد، گفت: اسکوچیچ با ما قرارداد دارد و مربی تحت قرارداد مورد حمایت فدراسیون است، اما اولویت و نگاه خود، اعضای هیات رئیسه و ارکان فدراسیون، تیم ملی است. بزرگ تر از نام ایران در عرصه ورزش و فوتبال نیست. هرکاری را برای سرمربی و تیم ملی انجام خواهیم داد. تاکنون سرمربی ما قرارداد دارد و فدراسیون به این موضوع متعهد است‌.

 

اسکوچیچ با ما قرارداد دارد، اما هیچکس بالاتر از تیم ملی نیست

سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اسکوچیچ با ما قرار داد دارد، اما باز هم می‌گویم بالاتر از تیم ملی هیچ آدمی نیست.

ماجدی درباره اینکه اگر به هر دلیلی ببیند منافع ملی به خطر افتاده آیا احتمال دارد اسکوچیچ را تغییر بدهد؟ توضیح داد: نه تنها من، هرکسی در این کشور زندگی می‌کند منافع ملی را ارزشمندتر از منافع فردی می‌داند. باید اذعان را به این سمت برد که شرایط این جام‌جهانی با تمام جام‌های جهانی ادوار قبلی فرق می‌کند. این جام از تابستان به زمستان انتقال یافته و در این زمان لیگ‌های باشگاه‌های حاضر در جام‌جهانی برگزار می‌شود. در این حالت نمی‌توانید بازیکنان را در اختیار داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی ما ۱۶-۱۵ لژیونر دارد‌. زمانی هست که می‌خواهید اردو بگذارید و می‌گویید از بازیکنان داخلی به این دلیل که لیگ ما تعطیل است به اردو دعوت می‌کنیم. ۳-۲ بازیکن ترکیب اصلی ما داخلی هستند و سایر نفرات لژیونر. قطعاً باشگاه‌های‌شان آنها را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. برای فیفادی بعدی فقط یک هفته زمان داریم. از ۲۸ شهریور تا پنج مهر؛ باید تمام هم و غم خود را بگذاریم و از فردا بازی با الجزایر هم این برنامه‌ریزی با تشکیل کارگروه شروع شده است‌‌. قرار است این کارگروه هر هفته گزارش کار بدهد. باید برای تیم ملی حداقل دو بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم.

برگزاری اردوی در قطر به درخواست اسکوچیچ بود

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا اسکوچیچ پس از بازگشت به ایران گفت از اردوی قطر ناراضی بودم گفت: خودش گفت در قطر اردو بزنید امروز هم وقتی او را دیدم این موضوع را اعلام کرد. 12 روز تمرین کردن برای هر تیمی خسته‌کننده است. همه بازیکنان تصور می‌کردند امروز تمرین می‌کنند و فردا بازی می‌کنند اما موضوع فرسایشی شد این نظر من است و قطعا بازیکنان و مربیان هم چنین نظری دارند. امروز صبح مجدد با اسکوچیچ صحبت کردم و صحبت‌هایش در رسانه‌ها به من هم انتقال داده شد.

 

خبرهای مربوط به حضور کی‌روش در ایران حاشیه‌سازی است

ماجدی درخصوص اینکه برخی دستیاران کارلوس کی روش مثل نلو وینگادا و مربی مصری مدعی شده اند او سرمربی یک تیم آسیایی در جام جهانی خواهد شد، توضیح داد: ۴۷ کشور در آسیا زیر نظر AFC هستند. چرا فقط ایران انتخاب شد؟ این مسائل جز حاشیه سازی نیست. وزارت ورزش هم این موضوع را تکذیب کرد زیرا گفته بودند وزارت ورزش دنبال کار است. با کی روش و مربی دیگری هیچ صحبتی نشده است. دراگان اسکوچیچ با ما قرارداد دارد و سرمربی تیم ملی ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار