معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گبا اشاره به اینکه مهران از ابتدا تا انتهای دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس صحنه حماسه سازی های رزمندگان اسلام بوده است، گفت: ویژگی های ممتاز عملیات کربلای یک که منجر به آزادسازی مهران شد، باید برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۱۰۵۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶ 15 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی سالروز آزادی‌سازی مهران اظهار داشت: اهمیت این نقطه جغرافیایی بر هیچکس پوشیده نیست و عملیات کربلای یک در میان سایر عملیات های دوران دفاع مقدس از برجستگی ویژه ای برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه پرداختن به این عملیات و دستاوردهای آن از تکالیف ماست، ادامه داد: این رویداد مهم بعنوان عملیاتی ماندگار و غرورآفرین در تاریخ دفاع مقدس محسوب می شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: انتظار می رود امسال برنامه های بزرگداشت این مناسبت از کیفیت بیشتر و بهتری برخوردار باشد و همه دستگاه‌ها از ظرفیت های خود استفاده کنند تا برنامه ای در خور شان این مناسبت و مردم مهران داشه باشیم.

حسنی با تاکید بر اینکه فضای تبلیغاتی و محیطی استان و بخصوص شهر مهران در سالروز آزادسازی مهران باید ویژه باشد، اضافه کرد: متناسب با این مناسبت برنامه هایی در همه شهرستان ها باید برگزار شود.

وی ثبت ملی این مناسبت را از مطالبات مردم استان ایلام دانست که باید محقق شده و همچنین از ظرفیت هنرمندان استفاده و از ایده های این قشر بهره برداری شود./م

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار