استاندار ایلام گفت: ۲ هزار ۶۰۰ واحد نهضت مسکن ملی در این استان در دست اجرا و ۲ هزار و ۴۰۰ واحد نیز در دست اقدام است.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 14 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا در نشست شورای مسکن استان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: تمامی واحدهای نهضت ملی مسکن باید در زمین های مطلوب ساخته شوند تا پس از ساخت، واحدها از نظر موقعیت جغرافیایی و کیفیت سازه با مشکل مواجه نشود.

وی افزود: شعار محوری دولت ساخت یک میلیون مسکن سالانه است و در این راستا به فرمانداران بعنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها تاکید شده است که اهمیت تولید مسکن را در اولویت قرار دهند.

استاندار ایلام ادامه داد: سهم ایلام از نظر سهم نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که برنامه ریزی لازم برای ساخت این واحدها اتخاذ شده است.

وی بیان داشت: در طول هفت ماه حضور در ایلام بصورت متوسط به هر شهرستان سه بار و هفت بار نیز به مهران سفر کردیم و در شورای اداری تمامی شهرستان ها پیشرفت واحد های نهضت ملی مسکن بررسی شده است.

بهرام نیا تاکید کرد: ایلام از استان های کم برخوردار کشور است و سود دوران مشارکت ۹ درصد و ۱۸ درصدی برای احیای بافت های فرسوده بسیار بالا است که مردم توان پرداخت آن را ندارند و باید برای برخی استان ها مانند ایلام باید استثنا قائل شویم.

وی اضافه کرد: شرایط توپوگرافی ایلام با برخی استان ها متفاوت است و ایلام به دلیل جبر جغرافیایی نیازمند ساخت با تراکم بالا است.

استاندار ایلام بیان داشت: همه مردم به ویژه دهک های اول تا سوم از فرصت بی بدیل نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

وی با اشاره به کلنگ زنی پنج هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام، گفت: طی چهار سال با همکاری همه شاهد ساخت ۳۲ هزار واحد در استان خواهیم بود.

وی با اشاره موضوع در نظر گرفتن پارکینگ برای واحدهای ملی مسکن، گفت: تمامی واحدها باید پارکینگ داشته باشند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار