امام‌جمعه موقت ایلام؛
امام‌جمعه موقت ایلام بیان داشت: بنا بر پیش بینی های انجام شده برای تردد میلیونی زوار از مرز مهران در ایام اربعین می طلبد مسوولان ذیربط تمهیدات لازم را هرچه زودتر در خصوص بهسازی جاده ایلام - مهران و دیگر امکانات سرمایشی در مهران اتخاذ کنند.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ 10 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام شمس‌الله سراج  بیان کرد:  باید پاسخ ایران اسلامی به قطعنامه ضدایرانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قاطع تر باشد چرا که بر همگان عیان شده است که اروپایی ها قابل اعتماد نبوده و مستعمره آمریکایی ها هستند.

وی گفت: چندی پیش دولت یونان در اقدامی، یکی از نفت کش های ما را توقیف کرد اما ایران نشان داد اجازه نمی دهد ایادی استکبار هر جنایتی را مرتکب و در امان بماند، سپاه با قدرت، ۲ نفتکش یونان را در خلیج فارس توقیف کرد تا نشان دهد که در برابر زیاده خواهی ها کوتاه نمی آید.

امام جمعه ایلام افزود :نظارت بر بازار ضعیف است و گران شدن همه کالاها قابل قبول نیست و در این‌خصوص باید فکر اساسی اتخاذ شود.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند متولیان نظارت بیشتری بر قیمت اجناس برای جلوگیری از گران‌فروشی بی ضابطه داشته باشند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد:در این‌مدت در بحث استکبار ستیزی خیلی خوب عمل کرده و اینکه دشمن اصلی ما آمریکاست و همواره در مقابل زورگویی های این ابرقدرت ایستادگی کرده ایم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار