پس از تصاحب مصادر مدیریتی از سوی نمایندگان ،اینک نوبت به معاونین و مدیران ادارات داخلی و‌شهرستانی رسیده است ،گویی حرص و‌ ولع آنان در این مسیر سیری ناپذیر است !
کد خبر: ۱۰۴۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 10 June 2022

تابناک ایلام ::هنوز دو هفته از توصیه و انذار مقام معظم رهبری در خصوص عدم دخالت در امور دولت و تبیین مولفه های انقلابگیری نمایندگان نمی گذرد که یکی از نمایندگان استان در عمل توصیه های رهبری را به شکل دیگری معنا بخشید!

لابد از منظر برخی از نمایندگان که با پنهان شدن در پشت واژه انقلابگیری و ساخت ساحت امن برای خود ،انقلابیگری غیر از بی اعتنایی به منویات رهبری و بر زمین انداختن سخنان وی معنا می شود و ما بی‌خبریم !

بدیهی است برای مجلس که عنوان انقلابی را یدک می کند ،مهمترین ویژگی برای نمایش انقلابیگری ولایت پذیری است و ولایت پذیری نیز چیزی جز اطاعت محض از رهبری معنا نخواهد شد.

نمی شود در مجلس وعظ و‌منبر ادعای انقلابیگری داشت و از قبل آن به نان و نوا رسید اما در خلوت آن کار دیگر کرد و ابتدایی ترین خصیصه آن یعنی تبعیت از ولایت را درطاقچه فراموشخانه گذاشت و برخلاف رود شنا کرد !

امروز رفتار نمایندگان مصداق سکه ایست که در یک روی آن نام خدا را دارد و روی دیگرش تصویر ابلیس نقش بسته است ! در یک روی سکه رفتارشان قانونمداری و حق طلبی و در دیگر روی آن حق کشی و منفعت طلبی نمایان است !

چرا که در عین ادعای عدم مداخله در آمور اجرایی و باز گذاشتن دست مدیران برای انتصاب همکاران خود ،با دخالت آشکار و‌ تطمیع و تهدید آنان ،مهره های خود را در صفحه شطرنج مدیریت می چینند !

پس از تصاحب مصادر مدیریتی از سوی نمایندگان ،اینک نوبت به معاونین و مدیران ادارات داخلی و‌شهرستانی رسیده است ،گویی حرص و‌ ولع آنان در این مسیر سیری ناپذیر است !

آنان براحتی وظیفه نظارتی خود و وضعیت متزلزل برخی مدیران را به ابزاری برای پیشبرد اهداف خود تبدیل کرده اند !اهدافی که با تمرکز بر انتخابات آتی ترسیم شده ولی ساختار مدیریت یک دستگاه بزرگ بدلیل انتصاب افراد بی تجربه را بر هم می زند !

انتصاب خاموش و بی سر وصدای یکی از معاونین منابع طبیعی استان که در پرتو‌ فشار و‌ دخالت یکی‌از نمایندگان استان و باج دهی مدیرکل صورت گرفت را میتوان نمونه برجسته یک دخالت منافع گرایانه و معامله پنهان مدیر دستگاه با نماینده نامید !

در این بین با تامین منافع نماینده از طریق انتصاب یک معاون بی تجربه و فاقد تخصص !و باج مدیرکل کل برای بقای مدیریت خود ،هم نوازن منطقه ای مدیران به هم خورده است وذهم اینکه با حذف یک معاون با تجربه و توانمند ،تجربه پای منفعت ذبح شده است

نماینده محترم باید پاسخ دهند واقعا با دخالت های خود در امر جابجایی ها چه هدفی را دنبال می کند ! اینکه گزینه وی در جایی مدیریت کند آیا معنایی جز تسهیل خدمات دهی به نماینده چیز دیگری از آن استنباط می شود؟!

آیا نماینده مردمی که برای دفاع از حقوق مردم دست بر کتاب مقدس گذاشته است ،باید تسهیل گر تحقق منافع آن مردم باشد یا زمینه ساز تامین منافع خود و نزدیکانش !؟

باید شفاف وصریح بگویم انتصاب معاون تخصصی مدیرکل منابع طبیعی که با حذف یک مدیر متخصص و نصب یک معاون بی تجربه صورت گرفته است یک هدف را دنبال می کند و آن رزومه سازی برای او و مقدمه سازی برای مدیرکل شدن ایشان پس از بازنشسته شدن مدیرکل فعلی است،اما زهی خیال باطل !!

اما یک گلایه هم از مدیریت استان و‌دیگر نمایندگان داشته باشیم که چرا اجازه می دهند استان به حیاط خلوت یک نماینده مبدل شود ؟ پس این وسط تکلیف استقلال قوا و منافع مردم چه می شود ؟! لطفا پاسخ دهید .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
همیشه از این باج ها بوده و آخریش نیست
لطفا اسم نماینده رو هم بگید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
قضیه دخالت نماینده محترم فقط به این انتصاب محدود نیست ، مسائل مهمتری وجود داره که شایسته است نهادهای نظارتی به آن رسیدگی کنند . از حمله اتهامات در خصوص دخالت نماینده در مزایده و تاراج زمین منابع طبیعی و اختصاص آن به لیدرهای انتخاباتی اش ، اگر اراده ای برای رسیدگی وجود داشته باشد ، موضوع بسیار است .
علی اصغر اسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
اندرون شما داره میسوزه؛ چون از شما بحق در محاکم قضایی شکایت شده دارید الکی بلغور میکنید و راهی جز این هم ندارید؛
آب بریزید اونجاتون
مدیر پایگاه

اندرون اون کسی باید بسوزه که در مقابل حق گویی رسانه تاب آوری نداره و شکایت می‌کنه 


محض اطلاع جنابعالی ؛نماینده در همان محاکم قضایی محکوم شد !!


حق قابل پنهان کردن نیست 


قاضی حق جو و حق طلب زاید داریم ،،فکر کنم الان شما باید بسوزید که حق نمایان شد 


 


 


 


 

ناشناس
|
United States
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
با سلام خدمت مدیر محترم تابناک کاش روزمه معاون جدید رو انتشار می دادی تا مردم قضاوت بکنن این اقا مدرکش دکتراست نزدیک به بیست سال سابقه در این اداره دارد و چندین سال شهرستانها هم مدیر بود برادر دو شهید والامقام هم هست .
پاسخ ها
ایوانی کلهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
برادر شهید بودن چه ربطی به تخصص و سواد و کارآمدی داره ؟ برادر شهیدم داریم که ..... میفروشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار