مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایلام بیان داشت: حتی اگر سوخت از خارج استان وارد نشود به اندازه کافی و تا چندین ماه ذخیره در انبارها وجود دارد و در این مورد هیچ کمبود و مشکلی نیست.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ 11 June 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ چاغروندی  اظهار داشت: بنزین سوپر از اراک و ماهشهر وارد استان می شود و به صورت محدود و سهمیه استان روزانه ۱۵ هزار لیتر است وقتی جایگاهی سوخت را تحویل می گیرد ممکن است چندین هفته زمان فروش طول بکشد.

وی بیان داشت:  قبلاً در ۱۲ جایگاه بنزین سوپر عرضه صورت می‌شد و به علت عدم خرید و تبخیر شدن سوخت جایگاه‌دار دچار ضرر و زیان می شد.

چاغروندی مطرح کرد: سهمیه 15 هزار لیتر را هر 5 روز یکبار جایگاه سوخت دریافت می‌کند الان 3 جایگاه در شهر ایلام بنزین سوپر را با قیمت لیتری ۳۵۰۰ تومان عرضه می‌کنند این بنزین کارت سوخت ندارد و سهمیه‌ای نیست.

وی ادامه داد:  در موضوع گازوئیل یورو ۴ برای کلان شهرها که آلودگی زیادی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد اما به خاطر مطالبات مردم در سطح استان کنار گازوئیل معمولی، گازوئیل یورو ۴ هم عرضه می‌شود.

چاغروندی تصریح کرد: کمبود سوخت، تغییر نرخ قیمت سوخت و جمع آوری کارت سوخت به هیچ وجه صحت ندارد و تاکنون هیچ برنامه‌ای اعلام نشده و این تنها یک شایعه است./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار