مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: بابهره برداری ازپل بزرگ کیلومتر 56 محور ایلام- مهران چندنقطه پرحادثه این محوردرمنطقه کنجانچم حذف می شود.   
کد خبر: ۱۰۴۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 06 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  عبدالله بهادری  دربازدید از محور ایلام- مهران از تکمیل و زیربارترافیک رفتن پل کیلومتر 56 در منطقه کنجانچم تا اربعین سال جاری خبر داد.

وی  در این خصوص گفت: درکیلومتر ۵۶ مسیر رفت ایلام- مهران یک پل عظیم به طول ۱۸۰ متر باهفت دهنه، با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی درحال احداث است که با بهره‌برداری از این پل بزرگ ومسیر قبل و بعد این پل تا اربعین سال جاری چند پیچ پرحادثه و گره ترافیکی این نقطه حذف خواهد شد.

عبدالله بهادری افزود: درکیلومتر 55 نیز دو دستگاه پل‌ مربوط به باندبرگشت محور ایلام- مهران در منطقه کنجانچم احداث شده که طول هرکدام ازاین دو دستگاه پل ۱۰۰ متراست با چهاردهنه ۲۵ متری که درمجموع بالای ۹۵درصدپیشرفت فیزیکی دارند، این پلها باتکمیل قطعه 7 کیلومتری باند برگشت محور ایلام- مهران درمنطقه کنجانچم زیربارترافیک قرار خواهندگرفت.

وی درمورد باندبرگشت محور ایلام مهران درمنطقه کنجانچم نیزگفت: طول این پروژه 7 کیلومتر است که در حال حاضر عمده عملیات خاکی آن به انجام رسیده و هم اکنون دو پیمانکار از طرفین این طرح مشغول فعالیت می باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد:با تکمیل باند برگشت محور ایلام به مهران در منطقه کنجانچم ترافیک رفت و برگشت در منطقه مذکور کاملاً از هم جدا شده و حوادث جاده ای به حداقل ممکن خواهد رسید./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار