رییس دانشگاه پیام نور ایلام؛
رییس دانشگاه پیام نور ایلام گفت: دانشگاه پیام نور استان ایلام با ۸۳ عضو هیات علمی دارای ۶ هزار دانشجو در رشته های مختلف است.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ 31 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد اسفندیاری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۵۰ رشته کارشناسی و ۱۴ رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه تدریس می شود.

وی یادآور شد: گام های توسعه در دولت سیزدهم با سرعت بیشتری در حال برداشته شدن است و امیدواریم هم در رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد و گرفتن مدارک دانشیاری همکاران بتوانیم به سمت مقاطع رشته های دکترا حرکت کنیم.
اسفندیاری ادامه داد : با پیگیری ها و رایزنی ها دانشگاه پیام نور استان ایلام بعنوان مجری طرح پایلوت صنایع خلاق و فن آورانه معرفی شده است.

وی تصریح کرد : برای اجرایی شدن این طرح قرارداد با معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری انجام و مصوبه آن گرفته شده و دانشگاه پیام نور استان بعنوان پایلوت صنایع خلاق و فن آورانه دفتر معاون علمی و فن آوری رییس جمهور معرفی شده است.

رییس دانشگاه پیام نور ایلام افزود: ساختمان و تجهیزات تهیه شده و با راه اندازی این قسمت در استان می توانیم متناسب با تمام شهرستان ها در بحث صنایع خلاق و فن آورانه که جز شعار سال و مطالبات رهبری است، دانشگاه پیام نور استان فعالیت کند.

رییس دانشگاه پیام نور ایلام از افتتاح این ساختمان در آینده نزدیک خبر داد واظهار کرد: منتظر افتتاح ساختمان آن در استان توسط معاون علمی و فنآوری ریاست جمهوری هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های نفت و گاز در دهلران با نیازسنجی لازم رشته های جدید دانشگاهی را ایجاد و در این زمینه پیگیری های نیز داشته ایم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار