امروز ابزارها و شریانهای ارتباطی به جای اینکه در خدمت آسایش و رفاه مردم مظلوم و‌ زجز کشیده استانمان قرار گیرد به ابزار کار حضرت ملک الموت تبدیل شده اند !
کد خبر: ۱۰۴۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ 27 May 2022

تابناک ایلام علی اصغر اسدی ::هر‌جا که انگشت میگذاری ،ابزار مرگ است !فرقی هم نمیکند ،جاده باشد یا خودرو ،قطار باشد یا هواپیما !متروپل باشد یا پلاسکو !هوا باشد یا زمین !همه و همه این روزها تشویشگر روح و سوهان روان مردم شده اند !

ابزاری که آماده اند تا در خدمت رفاه و آسایش مردم قرار گیرند ،اما هر از گاهی گیسوان مادری و محاسن پدری را در خون عزیزی خضاب میکنند !بذر اندوه کاشته اند در ضمیر دل یکایک ما شهروندان !تا هر روزمان شود درو کردن آه و ناله !

آری !شب گذشته در تصادفی تلخ و مرگبار نزدیک به یازده هم استانی مان درهمین بیخ گوش شهر ایلام قربانی جاده های وحشت و ارابه های مرگ شدند !

تا مشعل افتخار آفرینی مدیریت زیر ساختی کشور هرگز خاموش نماند !از دست شرکت های هواپیمایی فرسوده به خودروسازهای قاتل ،از ریل به هواپیما و از پلاسکو به متروپل منتقل ،تا با نفس دمهای واپسین شهروندان ایرانی جان بگیرد

امروز ابزارها و شریانهای ارتباطی به جای اینکه در خدمت آسایش و رفاه مردم مظلوم و‌ زجز کشیده استانمان قرار گیرد به ابزار کار حضرت ملک الموت تبدیل شده اند !

امروز وضعیت جاده ها و راههای ارتباطی استان به اندازه ای خلق افتضاح کرده و جوانان و عزیزان این سامان را به کام مرگ کشیده اند که باید بر ورودی آنان تابلوی دروازه دنیای ابدی آویخت!

نمیدانم این سالها مسیولین ما را کدامین خواب ابدی فرا گرفته که صدای شیون و ناله این همه عزیز از دست و ضجه دخترکان پدر مرده دیار آلامتو هم یارای بیدار باش آنان نشد

این همه سال که از مرمت جاده ها و حذف نقاط حادثه خیز سخن راندید !این همه اعتبار زیر ساختی اربعین که در بوق و کرنا کردید !نتیجه اش چه شد ؟!

آیا غیر از این است که همچنان در پشت تک به تک پیچ ها و گردنه های این استان ،لشکری از سربازان عزراییل در کمین است ،تا هر روز علم سیاهی را بر سر درب یک ایلامی نشین برافراشته نماید؟!

تورا به خدایتان قسم قدری هم از گزارش های دروغین ،عمران وابادانی خیالی و جاده سازی انیمیشنی فاصله گرفته و به بطن ماجرا برگردید !چرا که دیگر جاده های مرگبار ایلام مکان آزمون و خطای مدیریتی نیست !بلکه بلای جان ایلامیان شده اند !

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
خواب ابدی مسئولین را خوب امدی برادر اسدی بزرگوار...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار