درست مثل استاندار ایلام که امروز ایلامی تر از هر ایلامی در فرصتی مغتنم با حضور دو معاون وزیر کشور ،مدیران اجرایی ستاد اربعین و استان های معین بهبود زیرساختهای استان ایلام از معابر ورودی تا خروجی مرز را مطالبه گری کند .
کد خبر: ۱۰۴۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹ 19 May 2022

تابناک ایلام علی اصغر اسدی ::عرق داشتن به نقطه سرزمینی صرفا با زاده شدن یا ارتباط خونی داشتن با ساکنین یک منطقه یا نسبت داشتن برقرار نمی شود.

می شود در عین حالیکه هیچ وابستگی سببی ،نسبی ،خونی ،زبانی و‌نژادی با منطقه ای نداشته باشی اما با تمام وجود از تمام اعتبار و ظرفیتت برای رفع مشکلات مردم یک منطقه و بهبود وضعیت زندگی مردمانش مایه بگذاری !

درست مثل استاندار ایلام که امروز ایلامی تر از هر ایلامی در فرصتی مغتنم با حضور دو معاون وزیر کشور ،مدیران اجرایی ستاد اربعین و استان های معین بهبود زیرساختهای استان ایلام از معابر ورودی تا خروجی مرز را مطالبه گری کند .

امروز حسن بهرام نیا تیمی کامل از مدیران ستاد اربعین کشور با حضور دو مدیر ارشد وزارت کشور و نمایندگان چندین استان معین را برای بازدید  نیازها و ضعف و کاستیهای زیر ساختی اربعین به مهران گسیل داد تا در میدان تصمیمات جهادی برای رفع کاستی ها اتخاذ شود.

و نتیجه آن شود تا استان های معین ظرف کمترین مدت ممکن با گسیل امکانات راهسازی استان خود به ایلام ،به مثابه اداره ای تحت مدیریت استان ایلام ،طرح چهارخطه نمودن مابقی جاده اصلی ایلام به مهران را به اتمام رسانند.

یا اینکه هر کدام از نمایندگان استان های معین مکلف به عهده دار شدن تامین بخشی از نیازمندی های استان نظیر تامین آب سردکن ،خودروهای یخچالدار ،تامین سقف پارکینگ های اربعین شوند .

امروز استاندار ایلام دغدغه مندانه مرز مهران و ایلام را به عنوان کریدور اصلی تردد زایرین اربعین بر مبنای خواست مردم کشور معرفی کردو گفت:

برای بهبود وضعیت زیرساخت های اربعین ،نظر مردم در اولویت قرار گیرد ،چرا که مرز مهران منتخب اصلی زایرین برای حضور در عتبات عالیات است .

وی افزود براساس نظرسنجی های صورت گرفته در سطح کشور ،بیش از ۶۵درصد از مردم ،استان ایلام را برای شرکت در مراسم اربعین بر گزیده اند.

بهرام نیا بیان داشت ؛با توجه به اینکه نزدیک به هفتاد درصد مردم کشور مرز ایلام را برای حضور در کنگره عظیم اربعین انتخاب کرده اند ،براین اساس بخش قابل توجهی از امکانات باید به استان ایلام اختصاص یابد .

و در ادامه تخصیص امکانات به ایلام را به خاطر احترام به خواست مردم ایران خواستار شد و گفت ؛بنابراین گسیل امکانات ستاد اربعین به مرزهایی که مد نظر مردم نیست ،ضرورت ندارد

همین تلاش های دغدغه مندانه و‌پیگیری های دلسوزانه استاندار در طول مدت کوتاه ماموریتش در ایلام است که معاون امنیتی وزیر کشور با امید به توانمندی های مدیریتی استاندار در ساختار جدید ستاد اربعین بگوید ؛

از تلاش های استاندار جهادی ایلام و همکاران ایشان به جهت ایجاد یک تحول امیدوار کننده در حوزه اربعین تشکر می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار