معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور؛
معاون امنیتی وانتظامی وزرات کشور گفت: کسی که دست به این اقدام جنون آمیز و جنایت آمیز زده و متاسفانه باعث کشته شدن ۵ نفر و خودکشی خود و مجروحیت تعدادی شد، ناشی از یک اختلاف کاری در محیط کار با مدیر مربوطه بود.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹ 19 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ میراحمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : فرمانده انتظامی استان ایلام بسیار شجاعانه عمل کرد و اولین فردی بود که با ریسک بالا خودش را وارد ساختمان کرد 

وی تصریح کرد : در سوابق شخص ضارب دو مورد اقدامات مجرمانه از جمله درگیری و ضرب و شتم و عبور غیرقانونی افراد از مرز وجود داشته است. 

معاون امنیتی وانتظامی وزرات کشور بیان داشت : کسی که دست به این اقدام جنون آمیز و جنایت آمیز زده و متاسفانه باعث کشته شدن ۵ نفر و خودکشی خود و مجروحیت تعدادی شد، ناشی از یک اختلاف کاری در محیط کار با مدیر مربوطه بود و بر اساس بررسی هایی که انجام گرفته قبل از دست زدن به چنین جنایتی تهدیداتی را نسبت به همکاران خود داشته است. 

میر احمد افزود : به نظر می رسد بیشتر تحت تاثیر فشار سنگین روحی که در محیط کار داشته است به یک جنون لحظه ای دچار شده است و گرنه هیچ دلیل موجه ای برای دست زدن به چنین جنایتی وجود ندارد که اختلاف یک کارمند با مدیر مربوطه منجر به چنین فاجعه ای شود. 

وی افزود: پلیس بسیار خوب و شجاعانه عمل کرد، در کوتاهترین زمان خودش را به محل رساند، فرمانده انتظامی بسیار شجاعانه عمل کرد و اولین فردی بود که با ریسک بالا خودش را وارد ساختمان کرد 

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تاکید کرد : استاندار در لحظه با بنده در تماس بودند و امور را به خوبی مدیریت کردند و مجروحین زیر ۱۰ دقیقه به بیمارستان منتقل و به نحو شایسته ای تحت درمان قرار گرفتند. 

 وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا باید افراد سابقه دار استخدام شوند گفت: یکی از مواردی که ما به آن رسیدیم این است که چرا در مورد این شخص استعلامات حراستی انجام نگرفته است و باید از دستگاههای مربوطه پرسید که چرا استعلامات لازم در موقع بکارگیری انجام ندادند؟

میر احمد بیان داشت : رضایت خودم را از عملکرد همه دستگاههای استان اعلام می کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین فاجعه ای در هیچ جای کشور نباشیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار