روز گذشته خبری با مضمون فرماندار اسبق در گروگان سارقان مسلح در خروجی این رسانه قرار گرفت که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ای استان داشت
کد خبر: ۱۰۴۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱ 19 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛روز گذشته خبری با مضمون فرماندار اسبق در گروگان سارقان مسلح در خروجی این رسانه قرار گرفت که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ای استان داشت.

موضوع هم از این قرار بود که سارقان مسلح با اطلاع از تنها بودن صاحبخانه و با تهدید سلاح وارد منزل شدن و با تهدید و ارعاب و قدرت نمایی با سلاح گرم اسباب و‌اثاثیه منزل ایشان را به سرقت می برند‌


در دقایق پایانی این سرقت ناجوانمردانه و فشار دادن ریموت دزدگیر و مطلع شدن همسایگان ،سارقان اسباب و اثاثیه را از  منزل خارج و از محل متواری می شوند.

آنگونه که در گزارش نیروی انتظامی استان نیز آمده است ،پس از روبرو شدن گشت انتظامی با خودرو سارقین و‌تعقیب و‌ گریز آنان در نهایت با شلیک پلیس و زخمی شدن یکی از سارقان ،خودرو آنان توقیف می شود.

در ادامه نیز با عملیات پلیسی خودرو حامل اموال مسروقه نیز کشف و تمامی اموال به سرقت رفته نیز کشف و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مالباخته خواهد شد.

این کارمند بازنشسته در گفتگوی تلفنی با خبرنگار تابناک در تشریح این سرقت گفت :متاسفانه سارقان با اطلاع از تنها بودن اینجانب با تهدید سلاح وارد منزل شده و اسباب و اثاثیه منزل را به سرقت بردند .

وی ادامه داد ؛ متعاقب این اتفاق با صدای آژیر دزدگیر منزل و تماس همسایگان با مرکز فوریتهای پلیس ،انان در کمترین زمان ممکن سر رسیده و به سارقان برخورد نمودند .

وی ضمن قدردانی از ورود به موقع پلیس خاطر نشان کرد ؛انصافا پلیس به موقع در محل حاضر شد و ورود به موقع آنان باعث توقیفذاسباب و اثاثیه مسروقه شده‌ و مراتب قدردانی خود را از پلیس استان به اطلاع مقامات استان نیز رسانیده ام .

گزارش نیروی انتظامی از کشف سرقت ؛

 دستگیری سارقان به عنف حین سرقت با هوشیاری پلیس ایلام

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در پی ورود چند سارق به منزل یکی از شهروندان، بلافاصله با سرعت عمل و هوشیاری پلیس ، سارقان دستگیر و اموال سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ، منزل یکی از شهروندان مورد سرقت قرار گرفته است، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 12 در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل ، سارقانی که در منزل مسکونی شهروند ایلامی تعدادی وسایل سرقتی را حمل می‌کردند با دیدن پلیس با یکدستگاه خودروی پراید پا به فرار می گذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع ،کلیه محورهای خروجی شهر ایلام تحت کنترل قرار گرفت و ماموران، تعقیب و گریز را در دستور کار خود قرار دادند .

وی یادآور شد: در جریان این تعقیب و گریز، سارقان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، خودروی حامل وسایل سرقتی را رها کرده و مجدداً پا به فرار می گذارند که در این بین یکی از متهمان با شلیک پلیس زمینگیر می‌شود.

سرهنگ حیدری زاد تصریح کرد: در جریان این تعقیب و گریز ،۲ نفر از سارقان دستگیر و خودروی سارقان نیز توقیف که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه وسایل مسروقه توسط سارقان به سرقت رفته بود به مالباخته تحویل داده شد گفت مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق خود را از پایگاه وکانال خبری پلیس ایلام دریافت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
بعضی پارک های ایلام بیست چهار ساعت جای مجرمین هست حتی بچه هم نمی توان پارک برد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار