معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام از فراخوان اعزام مشمولان در خرداد ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ 20 May 2022

به  گزارش تابناک ایلام؛  سرهنگ جعفر فیضی افزود:  کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و زیر دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکتری، دارای برگ آماده به خدمت خرداد ماه سال جاری می‌باشند می‌بایست راس ساعت ۷ صبح روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۳/۱ در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام به آدرس (ایلام، بلوار شهید بهشتی، جنب فرماندهی انتظامی شهرستان ایلام -خیابان مرزبان) مراجعه تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

وی گفت: با توجه به عدم ارسال پستی برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزشی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) صادر می شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، برای دریافت معرفی نامه می‌توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

فیضی ادامه داد:  اعزام مشمولان در تاریخ‌های مذکور، بر اساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علائم و مشکوک به بیماری از اعزام وی خودداری می‌شود.

وی مطرج کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در پی خواهد داشت.

وی افزود:  تمامی مشمولان می‌بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون و برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه، کارت ملی، مدارک تاهل، ایثارگری پدر و ... را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

فیضی ادامه داد: مشمولان اختصاص یافته سپاه استان نیز باید به صورت انفرادی در ساعت ۷ صبح روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۳/۱ خود را به آن مرکز (سپاه استان) معرفی و از مراجعه به معاونت وظیفه عمومی خودداری نمایند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار