مدیر عامل شرکت برق استان ایلام ؛
مدیر عامل شرکت برق استان ایلام بیان داشت:مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی در صورتی که کمتر از ۵۰ درصد الگو مصرف داشته باشند در پرداخت قبض مشمول معافیت خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 19 May 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛شرکت توزیع برق با برنامه‌های متعدد در مدیریت مصرف این میزان کمبود تولید را به حداقل ممکن رسانده که بخشی از این برنامه‌ها شامل: طرح‌های ذخیره عملیاتی در بخش کشاورزی، جایگاه سوخت و اماکن تجاری است و برنامه‌های دیگر استفاده از مولد برق اضطراری، تعدیل روشنایی معابر و جستجو و شناسایی رمز ارزها است.

وی گفت: میزان پیک مصرف و کمبود تولید حدودی از طرف مراتب اعلام شده که این میزان کمبود تولید تقریبا ۱۳۵ مگاوات پیش بینی شده است.

شیرخانی افزود: در ماه‌های گرم سال در مناطق گرمسیر الگوی مصرف ۳۰۰۰ کیلو وات در ماه است و در مناطق عادی این میزان به ۳۰۰ کیلووات در ماه می‌رسد.

 وی بیان داشت: 70 درصد مشترکین خانگی خوش مصرف هستند و الگوی مصرف در کلیه اقلیم‌ها در ماه‌های عادی سال ۲۰۰ کیلو وات در ماه است.

شیرخانی خاطرنشان کرد: برای کاهش خاموشی‌های اتفاقی با انجام بازدید سرویس و تعمیرات پیشگیرانه خطوط به شکل مستمر و تخصصی مقدور است، اما در خصوص خاموشی‌های با برنامه که بخشی از آن برای تعمیرات است با راه اندازی اکیپ‌های خط گرم و انجام عملیات سرویس این خاموشی‌ها کاهش می‌یابد؛ بخش دیگر خاموشی‌ها که در زمان پیک و ناشی از کمبود تولید است کاملا جدا از شرکت توزیع برق بوده و دخل و امر آن توسط شرکت برق مقدور نیست./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار