فرماندار آبدانان؛
فرماندار آبدانان گفت؛ مکان یابی لازم و معاینه حضوری و کارشناسی از محل معدن مورد بحث انجام شده که پس از طی مراحل قانونی و حضور سرمایه گذار در منطقه مجوز احداث و توافق های اصولی از طریق متولیان ذیربط در کوتاهترین زمان ممکن صادر خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴ 17 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  یدالله حاتمی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: اراضی ملی با موقعیت مناسب، آب مورد نیاز صنایع، جاده های دسترسی و زیرساخت های اساسی برای سرمایه گذاران و صنعتگران داخل و خارج از استان در این شهرستان مهیاست و کلیه نهادهای متولی بدور از هرگونه پیچ وخم های اداری نهایت مساعدت و همکاری را با متقاضیان و سرمایه گذاران خواهند کرد.

وی از پیگیری و عملیاتی کردن طرح کارخانه سیمان در بخش کلات مورموری خبر داد و افزود: مکان یابی لازم و معاینه حضوری و کارشناسی از محل معدن مورد بحث انجام شده که پس از طی مراحل قانونی و حضور سرمایه گذار در منطقه مجوز احداث و توافق های اصولی از طریق متولیان ذیربط در کوتاهترین زمان ممکن صادر خواهد شد.

فرماندار آبدانان معارضان ملکی را مهمترین موانع توسعه دانست و تاکید کرد: مدیریت ساخت سد ورگر از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت نیرو منتقل و مقدمات اخذ ماده ۲۳ آن نیز انجام شده است و بزودی مرحله طراحی و مطالعات فنی این طرح آبی با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال شروع می شود.

حاتمی نحوه اصلاح و توسعه طرح ورودی شرقی شهر آبدانان را ناقص و غیر کارشناسی عنوان کرد و یادآور شد: ۱۱۰ میلیارد تومان امسال برای بهسازی شبکه های آبرسانی و آغاز طرح فاضلاب شهری آبدانان از محل اعتبارهای ملی هزینه می شود.

وی خبرنگاران را بازوان دولت و فریاد رسای مردم توصیف کرد و اضافه کزد: شایسته است اصحاب رسانه ضمن انعکاس صادقانه مشکلات مردم و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، با هدایت افکار عمومی و مشاوره کارشناسانه به مدیران اجرایی رسالت شرعی و اجتماعی خود را به نحو مطلوب ایفا کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار