استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: همه مدیران باید با جدیت مصوبات سفر رییس جمهوری به استان را پیگیری کنند که همه تعهدات این سفر بطور کامل اجرا و شاهد بهره برداری از طرح های مهم استان باشیم.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 17 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا  در نشست پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان ایلام با تاکید بر تسریع عملیات پروژه نیمه تمام استان افزود: همه مدیران باید با جدیت مصوبات سفر رییس جمهوری به استان را پیگیری کنند که همه تعهدات این سفر بطور کامل اجرا و شاهد بهره برداری از طرح های مهم استان باشیم.

وی با اشاره به پروژه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام گفت: این پروژه به عنوان یکی از مهم ترین پروژه استان باید تا پایان خرداد ماه سال‌جاری به بهره برداری برسد.

استاندار ایلام با بیان اینکه تحقق اعتبارات سفر رییس جمهور به استان باید در دستور کار تمامی مدیران باشد، افزود: رایزنی های لازم با رییس بنیاد مستضعفان کشور برای تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان انجام می شود.

بهرام نیا با تاکید بر لزوم حضور مدیران استانی در مرکز و رایزنی برای تخصیص اعتبارات از وزارتخانه مربوطه، گفت: چنانچه هر مدیر بتواند از مرکز از وزارتخانه مربوطه خود به دنبال جذب اعتبارات سفر رییس جمهور به استان باشد پروژه های سفر استان در آستانه افتتاح، به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار ایلام با اشاره به عدم پوشش آنتن دهی برخی نقاط استان از جمله کمربندی شرقی ایلام گفت: شاهد هستیم که برخی نقاط استان با وجود اینکه جزو حریم شهر است مشکل آنتن دهی دارد که باید در اسرع وقت این مشکل برطرف شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار