مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام؛
مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام بیان داشت: در شهر مهران با انجام پروژه‌های مناسب از لحاظ کمی و کیفی توانسته‌ایم آب زوار را در حد ۸۵ لیتر در ثانیه برای ۲۷۰ هزار نفر در روز تامین کنیم و پیش بینی شده در سال جاری مشکلی در بحث تامین آب زوار نداشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 12 May 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری افزود: مانند سنوات گذشته بیشترین تردد زوار از مهران خواهد بود لذا می‌طلبد با کار جهادی و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه همکاران و انجام پروژه‌های متعدد در حوزه آبرسانی و جمع آوری فاضلاب بتوانیم با توجه به محدودیت‌های اعتباری بتوانیم، رضایت مردم و زوار را جلب کنیم.

وی گفت: طرح تصفیه خانه فاضلاب پایانه مرزی در دست اقدام است که امسال ۳۵ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به آن اختصاص یافته که درصورت دریافت، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ناصری ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب موکب‌های مسیر تردد زوار اربعین حسینی به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شده و بزودی کار اجرایی خط رفت جمع آوری فاضلاب به طول ۱۰ کیلومتر از ابتدای پل زائر تا پایانه مرزی شروع خواهد شد که پس از جمع آوری فاضلاب و تجمیع فاضلاب در یک لاگون و انجام فرآیند پیش تصفیه توسط یک ایستگاه پمپاژ با یک خط انتقال پلی اتیلن با قطر ۳۱۵ میلیمتر به تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار