مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: زیرساخت های عمرانی بازارچه هلاله شمالی ایلام برای رونق صادرات از این منطقه در حال تکمیل شدن است.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 11 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ تقی منصوریان اظهار داشت: زیرساخت های عمرانی بازارچه هلاله شمالی اعم از راه، آب و برق، گاز و فیبر نوری در حال اجراست و پیشرفت قابل قبولی داشته است.

وی افزود: جاده دسترسی به این بازارچه اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است و در بازه زمانی ۲ ماهه توسط راهداری و دفتر فنی استانداری در حال انجام است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: همچنین عملیات پر نمودن خندق بین مرز دو استان در نقطه مرزی بطول ۸۰ متر در محیط اصلی بازارچه نیز در دست اقدام است.

منصوریان تاکید کرد: اولین مبادله تجاری در مرز و بازارچه مرزی هلاله با هماهنگی و حضور گمرک در فروردین ماه سال جاری نیز انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: وضعیت فعالیت این بازارچه از سوی این دفتر به صورت مستمر در حال انجام است و روز گذشته نیز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از وضعیت زیرساخت های این بازارچه بازدید شد.

وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی و فعالیت این بازارچه و پیگیری سایر بازارچه های چیلات و چنگوله علاوه بر توسعه اشتغال و تثبیت جمعیت در مرز، شاهد توسعه تجارت خارجی در استان باشیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار