مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با تخصیص اعتبار به زودی مشکل آب اکثر روستاهای شهرستان ملکشاهی حل خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 09 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ پروز ناصری  در آیین تودیع و معارفه مدیران آبفای شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: ملکشاهی از جمله شهرهای استان است که با تنش آبی مواجه است و جهت رفع این مشکل پروژه انتقال آب از سد ایلام در دستور کار قرار گرفت که به دلایل مختلف از جمله تحریم این پروژه زمان بر شده و این پروژه با سرعت مطلوب در حال اجراست.

وی افزود: این شرکت برای رفع موقت آب این شهر تصمیم گرفت یک لاین اضطراری اجرا کند تا مشکل آب مردم بصورت موقت حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام یادآور شد: با اقداماتی که در خصوص محرومیت زدایی انجام گرفته، بزودی مشکل آب اکثر روستاهای ملکشاهی حل خواهد شد.

ناصری به تخصیص اعتبار ۸۰ میلیارد تومانی سفر ریاست جمهوری به طرح آبرسانی به ملکشاهی اشاره کرد و گفت: به محض وصول اعتبار این پروژه با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

فرماندار ملکشاهی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت و خدمات شرکت آبفا در سطح شهرستان گفت: اولویت اول در آبرسانی به شهر تکمیل تصفیه خانه آب است و در این زمینه تلاش و جدیت بیشتری صورت گیرد.

غلامی با اشاره به کمبود آب در روستاهای این ملکشاهی، مردم این شهرستان سالهاست که با معضل کم آبی دسته و پنجه نرم میکنند.

وی اضافه کرد: بنیاد علوی تأمین اعتبار پروژه آبرسانی به ملکشاهی را تقبل کرده که متأسفانه تا الان این مهم محقق نشده و خواستار پیگیری این مسئله شدند.

در پایان جلسه، بختیار درخشان به سمت سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ملکشاهی منصوب و از خدمات آقای صبا ملکشاهی مدیر اسبق قدردانی بعمل آمد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار