استاندار ایلام با تاکید بر همکاری همه ادارات با بسیج سازندگی، گفت: ۹ تفاهم نامه بین بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی این استان امضا شده است.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ 09 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار داشت: وجود بیش از یک هزار و ۱۸۰ گروه جهادی در استان ظرفیت بزرگی است که می توان از این ظرفیت در راستای توسعه و محرومیت زدایی استفاده کرد.

وی افزود: گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در راستای تقویت بنیه های نظام و انقلاب اسلامی و خدمت به مناطق محروم اهتمام جدی دارند.

استاندار ایلام ادامه داد: ما به نیروهای جهادگر غبطه می خوریم که در دورافتاده ترین نقاط کشور و خارج از قید پست و مقام در راستای خدمت به محرومان خاضعانه به مردم خدمت می کنند.

بهرام نیا با بیان اینکه در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شد، یادآور شد: ماهیت تشکیل بسیج سازندگی به عملکرد جهاد سازندگی بر می گردد که در ابتدای انقلاب اسلامی ساختار آن برگرفته از نیروهای انقلابی و متدین با روحیه جهادی بوده است.

وی اضافه کرد: امروز ۲ دهه عملکرد موفق بسیج سازندگی گویای فلسفه تشکیل این سازمان مقدس است و هر جایی با تفکر بسیجی و انقلابی و روحیه جهادی ورود پیدا کردیم، همان نسبت موفق شده ایم.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه نیروهای مومن، انقلابی و جهادی به صورت جهادگونه به هر وظیفه‌ای که به آنها محول شده پای کار بوده‌اند، افزود: آنچه در دفاع مقدس جنگ را در برابر ۶۴ کشور جهان به پیروزی رساند، چیزی جز اتکا به خداوند و داشتن روحیه بسیجی و جهادی نبود.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی با روحیه جهادی موتور جنگ را به حرکت درآورده و مدیریت می کردند، تصریح کرد: روحیه جهادی و تفکر بسیجی می تواند پایه‌های استوار نظام و انقلاب اسلامی را تقویت و مستحکم کند.

وی بیان داشت: امروز در همه حوزه‌ها، در حوادث مترقبه و غیرمترقبه و بطور کلی هر جایی که نیاز به کمک و امدادرسانی بوده است یک پای ثابت و تاثیرگذار در این برنامه ها بسیج سازندگی بوده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: ما وظیفه داریم برای پیشرفت و توسعه کشور به ویژه در دولتی که همه شما جهادگران از بانیان آن بوده اید، از زحمات شما تقدیر و از این ظرفیت عظیم در راستای خدمت به مردم و محرومان استفاده و حمایت شود.

بهرام‌نیا، حوزه عمرانی ایلام را نیازمند کمک بسیج سازندگی دانست و گفت: ۵۰۷ میلیارد تومان در این دولت برای آبرسانی به روستاهای محروم استان توسط بسیج سازندگی و با کمترین قیمت در حال اجراست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار