فرمانده انتظامی شهرستان چوار:
فرمانده انتظامی شهرستان چوار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 09 May 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ افشار شاهمرادی بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او از کشف یک قبضه سلاح و دستگیری ۷ متهم تحت تعقیب مراجع قضایی و توقیف ۳ دستگاه خودرو و ۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و گفت:کشف ۴ فقره سرقت از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

شاهمرادی گفت: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و انتظامی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ نفر از سوداگران مرگ، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چوار، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان مقادیری مواد مخدر و اموال سرقتی کشف کردند.

او تصریح کرد: در ادامه این طرح از ۱۳ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که به ۶ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چوار از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با هرگونه هنجار شکنی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار