متخلفان با چاقو و قمه به آن‌ها حمله‌ور شده و سیدمحمدجواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران را با ضربات قمه از ناحیه سر مجروح کردند. چند روز پیش هم به ماشین این شهردار تیراندازی شده بود.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 07 May 2022

سخنگوی شهرداری تهران گفت: روز گذشته به شهردار ناحیه ۳ با چاقو در حین انجام مأموریت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز حمله شد. 

 سخنگوی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۶ روز گذشته شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ و تعدادی از عوامل ناحیه برای بازدید و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز ساختمانی غیرقانونی در خیابان گلپاش محله خلازیر وارد ساختمان شدند که متخلفان با چاقو و قمه به آن‌ها حمله‌ور شده و سیدمحمدجواد هاشمی را با ضربات قمه از ناحیه سر مجروح کردند. چند روز پیش هم به ماشین این شهردار تیراندازی شده بود.

حمله به شهردار پس از مخالفت با ساخت و ساز غیرقانونی (+عکس)

وی بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان ضیائیان منطقه ۱۷ منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: بعد از این ماجرا با ورود پلیس امنیت ضاربان شناسایی و بازداشت شدند.

به گفته او حال عمومی آقای هاشمی خوب است و آسیبی به جمجمه وارد نشده اما ۲۵ بخیه، حاصل جراحات حمله ضاربان با قمه بوده است.

واکنش سخنگوی شورای شهر تهران

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز در این باره در توئیتی نوشت: ‏به خودروی سید محمدجواد هاشمی، شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹، به‌خاطر جلوگیری از ساخت و ساز غیرقانونی، چند روز پیش تیراندازی شد! مجدد با قمه به وی حمله شده که ۲۲ بخیه خورده!

شما گردن‌کلفتان قانون‌شکن پشتتان به کجا گرم است که میزنید و میدرید و ...!؟ قانون گردن شما را...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار