امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت: در سال‌های گذشته جشن خودکفایی گندم در کشور برگزار شد و لازم است که توجه ویژه ای در این زمینه انجام گیرد و دولت مقتدرانه با دلالان و مافیاهایی که کالاهای اساسی مردم که را احتکار می‌کنند برخورد جدی داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۴۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 06 May 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار کرد:  وقتی کالایی در بازار کم می‌شود، مردم با دولت همکاری کنند، این‌جور نباشد که وقتی کالا کمیاب شد، افراد بگویند که هر میزان که می‌تواند تامین کند، باید به حداقل اکتفا کرد تا تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار ایجاد شود.

وی گفت: در شرایط فعلی توجه بیشتر دولت به سفره‌های مردم لازم است تا مردم دغدغه خرید نان نداشته باشند و زندگی بر آنها سخت نگذرد و اقشار آسیب پذیر و دهک‌های جامعه را نمی‌توان با دهک‌های بالای جامعه همسان دانست.

امام جمعه ایلام ادامه داد: اگر مردم ما همراهی کنند، تولید کنندگان و بازاریان پای کار بوده و دولت هم توجه بیشتری به معیشت مردم داشته باشد، از این مسائل عبور خواهیم کرد و امید است این مشکلات حل شود که حل شدنی است.

وی افزود: در سال‌های گذشته در خصوص یارانه‌هایی که از جیب تک تک افراد جامعه پرداخت می شده است، سوءاستفاده‌ها و خیانت‌هایی انجام می شده است، به جای اینکه، این یارانه در سفره مردم قرار گیرد به حساب‌های بانکی برخی‌ها، واریز می‌شد و اندوخته آنها را افزایش داد و نه اینکه به جیب مستمندان واریز شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار