مدیر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام اظهار کرد: مسئله کمبود روغن در سراسر کشور وجود دارد اما در استان ایلام به نسبت کل کشور و همچنین استان‌های همجوار این مشکل کمتر است که طی اقدامات مختلف و رایزنی‌هایی با وزارت سعی شده تا هفته آینده این مسئله برطرف شود.
کد خبر: ۱۰۴۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 06 May 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ عطایی بیان داشت: ۱۰۰ تن روغن خانوار مازاد بر سهم استان از طریق شرکت مینو و همچنین ۱۰۰ تن از طریق شرکت تولیدی در خرمشهر که متعلق به اتکا است هم انجام شده که از هفته گذشته جهت توزیع در حال حمل به استان است.

وی گفت :از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای که سهم متمرکز سراسری دارند از اول ماه تا کنون میزان ۱۸۰ تن در بین مراکز خود در استان توزیع کرده و سایر فروشگاه‌ها هم روغن به مقدار کافی توزیع کرده‌اند.

عطایی افزود: ۵۵۲ تن روغن سهم اسفند ماه با مذاکراتی که صورت گرفته برای استان تخصیص داده شده که معرفی مباشر به کارخانجات تولیدی تا شنبه جذب و وارد بازار استان می‌شود که با ورود این مقدار روغن به استان خیلی از این کمبودها برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  از زمان کمبود روغن، بازرسی و نظارت‌هایی توسط بازرسین سازمان جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام که موجب کشف مقداری روغن احتکار شده صورت گرفت که ضمن برخورد قانونی و معرفی متخلفان به تعزیرات، این روغن‌ها در شبکه بازار توزیع شده است.

وی مطرح کرد: مردم استان هیچ نگرانی در خصوص تهیه کالاهای اساسی نداشته باشند اقلام به صورت گسترده در شبکه بازار در حال توزیع است و در صورت مشاهده هر نوع  تخلف، گرانفروشی و احتکار کالاهای اساسی همکاری داشته و با شماره تلفن ۱۲۴ مراتب را به این مدیریت گزارش دهند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار