نماینده حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس؛
نماینده حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس اظهار داشت: امنیت بستر لازم را برای سرمایه گذاری و توسعه استان فراهم می‌کند و این مجموعه در عین مردمداری با اقتدار نقش بسزایی در تسهیل این امر داشته است.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ 06 May 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهزاد علیزاده افزود: توسعه زیر ساخت‌ها را امری ضروری برای کاهش تصادفات و برای برون رفت از بن بست شهرستان‌های حوزه جنوب دانست.

وی با اشاره به گرانی کالای‌های اساسی و حذف ارز ۴۲۰۰مطرح کرد : این امر قرار بود به صورت مشروط انجام شود به نوعی که به اقشار فرودست جامعه فشار معیشتی وارد نشود و با این حال امیدواریم دولت، زین پس تدابیری بیاندیشد که بیش از این به مردم فشار بیشتری نیاید.

 علیزاده با اشاره به اختلافات مابین عشایر ماژین و سرابنقل آبدانان افزود : خود توسعه راه و مسیرهای مواصلاتی این مناطق امنیت می‌آورد و بنا به پیگیری‌های انجام شده بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان برای زیرسازی و آسفالت در اختیار اداره کل راهداری قرار گرفته و امید می‌رود تا پایان سال ۱۴۰۲ این امر صورت پذیرد.

 وی ادامه داد: با تلاش‌های نمایندگان ۶ استان در مجلس حق مرزی از ابتدای سال جاری برای نیروی‌های مسلح در استان محاسبه می‌شود./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار