مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با ذکر اینکه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل از اولویت های این اداره کل است و گفت: افرادی که دانش آموز بازمانده از تحصیل به این اداره کل معرفی کنند از سوی این اداره کل جایزه دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ 30 April 2022

فوت 56 معلم استان بر اثر کرونا/دانش آموز بازمانده از تحصیل معرفی کنید و جایزه بگیریدبه گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی روز شنبه در نشست با خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی استان افزود: این فضاها شامل ۳۷ زمین ورزشی درون مدرسه ای و پنج سالن ورزشی است.

وی اعتبار احداث زمین های ورزشی را ۱۳۶ میلیارد ریال و سالن های ورزشی را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این فضاها در اجرای طرح شهید سلیمانی احداث خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تجهیز و بازسازی سالن آمفی تاتر، درمانگاه فرهنگیان، باشگاه فرهنگیان، زائرسرای مهران، اردوگاه دانش آموزی خوران ایوان و خرید ۳۵۱ تبلت دانش آموزی برای دانش اموزان بی بضاعت را از دیگر اقدام های این اداره کل در سه ماه گذشته عنوان کرد.

درویشی با ذکر اینکه بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای هزینه ایاب و ذهاب دانش اموزان هزینه شده همچنین از خریداری ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات کمک اموزشی ویژه مدارس و ۶۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی مدارس خبر داد.

مشارکت ۲۶۰ فرهنگی در نذر خدمت

وی به طرح نذر خدمت در این اداره کل اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف مشارکت همکاران علاقه مند برای تقویت بنیه علمی دانش اموزان اجرا شده است.

به گفته درویشی، در این طرح ۲۶۰ نفر از همکاران فرهنگی اعلام امادگی کرده و در مقاطع مختلف تحصیلی به دانش اموزان بی بضاعت و محروم اموزش می دهند.

جمع آوری کلاس های کانکسی تا پایان سال

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با ذکر اینکه ۱۳ مدرسه استان بصورت کانکسی فعالیت دارد گفت: با رایزنی انجام گرفته با نوسازی مدارس و بنیاد برکت قرار است تا پایان سال جمع آوری و مدارس ساختمانی جایگزین انها شوند.

وی همچنین از هزینه ۱۰ میلیارد ریالی برای تجهیز ۱۳ پژوهش سرای دانش اموزی استان خبر داد.

فوت ۵۶ معلم استان بر اثر کرونا

وی همچنین با ذکر اینکه هیچ فوت دانش آموز در استان بر اثر کرونا ثبت نشده گفت: متاسفانه در این مدت ۵۶ معلم استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

دانش آموز بازمانده از تحصیل معرفی کنید و جایزه بگیرید

درویشی با ذکر اینکه شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل از اولویت های این اداره کل است و گفت: افرادی که دانش آموز بازمانده از تحصیل به این اداره کل معرفی کنند از سوی این اداره کل جایزه دریافت خواهند کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار