امام جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه از ظرفیت استان های معین در حوزه تامین اجتماعی در تهیه تجهیزات، دارو و... برای خدمت به زوار اربعین استفاده شود، گفت: تکریم ارباب رجوع و بیماران در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ 26 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ نماینده ولی فقيه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار مدیر درمان تأمین اجتماعی استان و رؤسای مراکز درمانی تابعه تأمین اجتماعی ایلام، با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و بیماران، اظهار کرد: دعای خیر یک بیمار می تواند هم دنیا و هم آخرت شما را تضمین کند.

حجت‌الاسلام« الله نور کریمی» با بیان اینکه اگر مراجعه کننده به مراکز درمانی تامین اجتماعی دارای وسع مالی باشد به مراکز خصوصی مراجعه می کند، افزود: برخورد مهربانانه و اسلامی با بیمار و ایجاد روحیه امیدواری پاداش اخروی خواهد داشت.

نماینده ولی فقيه در استان یادآور شد: کادر پزشکی نسبت به وقت برای معالجه بیمار در ویزیت ها در روز قیامت باید پاسخگو باشد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ارتباط با خدا زندگی را برای انسان شیرین می سازد، گفت: وقتی خداوند ما را در جایگاه خدمت قرار می‌دهد، باید در مسیر به خدمت مردم تلاش کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار ساخت کلینیک در شهرستان ها را بسیار ارزشمند دانست و افزود: برای جامعه هدف تأمین اجتماعی و ساخت درمانگاه و گرفتن منابع مالی از مرکز تلاش گردد.

وی با بیان اینکه اربعین فرصت استثنایی است که ما به زوار امام حسین(ع) خدمت کنیم، اظهار کرد: خدمت به زوار اربعین یک توفیق ارزشمند بوده که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند.

امام جمعه ایلام افزود: باید از ظرفیت استان های معین اربعین در حوزه تامین اجتماعی در تهیه تجهیزات، دارو و... استفاده شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت درمان تامین اجتماعی استان، اظهار کرد: هدف این مدیریت برای آینده توسعه مراکز درمانی و جذب بودجه های بیشتر است.

مهریار سلیمانی با بیان اینکه ساخت درمانگاه مهران در دست اجراست، گفت: با توجه به کنگره عظیم اربعین و نیاز درمانی زوار، برای تهیه و خرید تجهیزات پزشکی نیازمند کمک سایر نهادها و ادارات هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید در استان نقش محوری داشته باشیم، یادآور شد: می توان از ظرفیت سایر استانهای معین در اربعین حسینی برای ارائه خدمات استفاده گردد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام به استفاده از پتانسیل جامعه بسیج پزشکی و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی اشاره و بیان داشت: با ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس ایلام از ظرفیت این بیمارستان برای خدمات دهی به جامعه هدف و زوار اربعین می توان استفاده کرد.

سلیمانی بابیان اینکه برای ساخت درمانگاه سرابله در شهرستان‌ چرداول دو زمین معرفی شده است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان و سازمان زمینه شروع به کار این درمانگاه آغاز گردد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار