امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: بسیاری از روستاهای ایلام از هم اکنون مشکل آب شرب دارند که نیاز است برای رفع مشکل آب آشامیدنی تلاش شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 15 April 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین نورالله کریمی تبار  گفت: تکمیل سامانه گرمسیری که موجب اشتغالزایی و نقش مهمی در اقتصاد کشاورزی استان دارد , بخش کمی از این طرح باقی مانده که باید تکمیل شود.

وی افزود:  آسیب زیرگردها به سلامتی مردم، کشاورزی و اقتصاد آنان است که باید از طریق نهادهای بین المللی و ملی برای رفع این مشکل ریزگردها تلاش شود.

امام جمعه یلام گفت:  باید در جهاد تبیین به تکلیف مشخص شده خود به درستی عمل کنیم و توفیق جهاد در این مسیر را کسب کنیم.

وی بیان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، آمریکایی ها اقرار کردند که در برابر جمهوری اسلامی شکست مفتضحانه ای خوردند و باید این مطلب در ورودی همه شهرها نصب شود.

وی ادامه داد: استاندار ایلام با جدیت تمام در حال تلاش برای بازگشایی بازارچه های چیلات و چنگوله هستند تا زنجیره مبادلات مرزی تکمیل شود. 

امام جمعه ایلام افزود: با توجه به اینکه استان ایلام بزرگترین مسیر رسیدن به کربلایی معلی و امام حسین (ع) است اگر نمی شود آزاد راه ایجاد کرد حداقل بزرگراه احداث کنید.

حجت الاسلام والمسلمین نورالله کریمی تبار مطرح کرد:   نیاز است به صورت جهادی برای جذب اعتبارات بیشتر برای تکمیل و بهره برداری از راه آهن در استان تلاش شود تا منجر به انتقال سریعتر زوار اربعین و صادرات کالا به عراق شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار