مدیر امور آبفا چوار:
مدیر امور آبفای شهرستان چوار از اصلاح بیش از ۲۵۰ متر از شبکه فرسوده بخش گنجوان خبر داد و گفت: با این اقدام ۳۰ رشته انشعاب آب نیز استاندارد سازی شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 13 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ روح اله یوسفی اظهار داشت: این امور  با استفاده از توان داخلی و تامین لوله و اتصالات موردنیاز، اقدام به اصلاح بیش از ۲۵۰ متر شبکه فرسوده آب در بخش گنجوان چوار با لوله های از جنس لوله پلی اتیلن به قطر ۶۳ میلی متر کرده است.

وی  افزود: اولویت اصلاح شبکه توزیع آب با مناطق است که با مشکل افت فشار و کمبود آب به دلیل اقطار پایین و فرسودگی شدید لوله ها مواجهه باشد.

مدیر امور آبفا چوار یادآور شد: عمر مفید بخشی از شبکه های توزیع آب این شهرستان رو به اتمام  و از نظر فرسودگی نیاز به اصلاح دارند.

وی افزود: با تخصیص اعتبارات لازم عملیات تعویض دیگر خطوط فرسوده در نقاط مختلف شهر و روستاهای چوار با سرعت و کیفیت بالایی انجام می شود که این مهم تاثیرات خوبی در کاهش پرت و تقویت بهداشت آب و نیز ایجاد فشار مضاعف در شبکه را بدنبال دارد.

یوسفی خاظرنشان کرد:  امور آبفا چوار طی ماه‌های اخیر اقدامات مطلوبی در حوزه تعویض و اصلاح شبکه های فرسوده آبرسانی همچنین روستاهای تحت پوشش انجام داده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار