استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: مدیران برای سهولت تردد زائران پروژه های زیرساختی و مواصلاتی کنگره اربعین را با جدیت پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 11 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان اظهار داشت: با توجه با اینکه کنگره اربعین امسال در تابستان برگزار می شود، نیازمند برنامه ریزی منسجم تری هستیم و باید آب خنک، سایبان به میزان کافی و سایر تمهیدات برای زائران اندیشیده شود.

وی افزود: برای ایجاد موکب موقت و دائم نیز در پایانه مرزی مهران تمهیدات و برنامه ریزی لازم اندیشیده شود تا موکب ها بتواند از زائران و عاشقان اهل بیت (ع) به نحوی شایسته پذیرایی کنند.

تکمیل راههای مواصلاتی مهم ترین اولویت کنگره اربعین ایلام

استاندار ایلام با اشاره به پارکینگ پایانه برکت گفت: سال گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص یافت و ایجاد سیستم پایش تصویری و بهسازی، لاین بندی، دیوار کشی این مکان ضروری است.

بهرام نیا خواستار تسریع در انجام پروژه های زیرساختی حوزه اربعین در استان شد و گفت: همه مدیران پروژه های مرتبط حوزه اربعین را با جدیت پیگیری کنند.

وی تکمیل راههای مواصلاتی را مهم ترین اولویت کنگره اربعین ایلام عنوان کرد و یادآور شد: تکمیل پروژه چهار خطه کردن مسیر ایلام - مهران از مهم ترین این پروژه هاست که باید در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

استاندار ایلام اضافه کرد: مدیران برای سهولت تردد زائران پروژه های زیرساختی و مواصلاتی کنگره اربعین را با جدیت پیگیری کنند.

بهرام نیا از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام خواست زیرساخت های حوزه ارتباطی را در نقاط و محور های مواصلاتی و نقاط کور استان تا قبل از کنگره اربعین پوشش داده شود تا زائران در این راستا با مشکل مواجه نشوند.

استاندار ایلام با انتقاد از کوتاهی و عدم اهتمام برخی دستگاه های اجرایی استان مرتبط با پروژه زیرساختی اربعین طی سالهای گذشته گفت: سالهای گذشته اعتبارات خوبی به این استان برای اربعین اختصاص یافته بود که برخی پروژه های این حوزه کماکان تکمیل نشده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار