امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام اظهار کرد: عشایر با تولیدات خود همواره به کشور کمک کردند که در اینجا نیز مسوولان باید یاور و همراه آنان باشند و علاوه بر تامین علوفه و آب کافی برای دام های آنان، تدابیری اتخاذ کنند که دام غیر مولد آنان با قیمت مطلوبی بفروش برسد.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 08 April 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه گفت: جبهه استکبار و در راس آن آمریکا هیچگاه از سیاست شوم خود که همان اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه در بین شیعیان و اهل سنت است دست برنداشته و همچنان به دنبال اجرای اهداف خود در منطقه است.

وی افزود:  ما هیچگاه نقش مجاهدان افغانی را در لشکر فاطمیون و دفاع آنان از حرم اهل بیت (ع) فراموش نخواهیم کرد.

امام جمعه ایلام ادامه داد:  خشکسالی وضعیت معیشتی عشایر و دامداران را با مشکل مواجه کرده و اگر این قشر دام خود را به قیمت کمی بفروش برسانند مجبور به حاشیه نشینی می شوند.

وی گفت:د: کسی که برای روزه نگرفتن عذر شرعی دارد، نباید تظاهر به روز خواری کند و باید رعایت حال روزه داران را داشته و حریم خداوند و خود را حفظ کند.

امام جمعه ایلام مطرح کرد: هر کس در برابر حوادث و مصائب دنیا انسان صبور باشد فضلیت های زیادی نصیب او خواهد شد، و به فرموده پیامبر ( ص ) «اهل بیت ( ع ) صابر هستند و شیعیان صبرشان از ما بیشتر است چراکه صبر ما با آگاهی از آینده است اما شیعیان با وجود اینکه از آینده مصیبت و سختی ها خبر ندارند اما صبور هستند.

وی  با اشاره به حمله به طلاب در حرم رضوی تصریح کرد:  پایه ریزی و مدیریت این امور هدف و خواسته جبهه استکبار است که بین کشورهای مسلمان منطقه تفرقه ایجاد کند./ع

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار