فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی
فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از کاهش ۷۱ درصدی سرقت‌ها و افزایش کشفیات در نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 06 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرگرد بهزاد بسطامی بیان داشت: پلیس شهرستان ملکشاهی با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی طی ۱۴ روز گذشته با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و ارتقاء نظم اجتماعی و به منظور پیشگیری از جرائم و برخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت پلیس‌های تخصصی در سطح شهرستان اجرا کرده که نتیجه آن کاهش ۷۱ درصدی سرقت‌ها با مدت مشابه سال گذشته بوده است.

او گفت: دستگیری سارقان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی تصریح کرد: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح‌های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موضوع اشرافیت اطلاعاتی و کشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت‌های موجود در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفته است.

او افزود: از مهمترین نتایج و کشفیات این طرح می‌توان به ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۱ دستگاه خودرو سرقتی، ۵ قبضه سلاح غیرمجاز، ۱۷۰ راس احشام قاچاق، ۲ تن گندم قاچاق، کشف لوازم خانگی قاچاق و ۲ هزار نخ سیگار قاچاق، توقیف ۱۲ دستگاه خودروی متخلف و هنجارشکن اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی یادآور شد: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی و مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار