فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خبر داد ؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های یادمان های شرهانی و قلاویزان در دهلران و مهران هزینه می شود.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 05 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی  در بازدید از یادمان شرهانی  گفت: باتوجه به عنایت ویژه استاندار و معاون عمرانی استاندار از یادمان ها بازدید شدو قرار است هر چه زود تر بحث آماده کردن زیرساخت های دفاع مقدس و یادمان ها ی شرهانی و قلاویزان در دستور کار قرار گیرد.

وی از پیش بینی اعتبارات برای این یادمان ها خبرداد و افزود: البته اعتبارات دیگری نیز باید لحاظ شود تا نتایج مطلوبی داشته باشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان خاطرنشان کرد: در این مرحله ۹۰میلیارد ریال برای یادمان های شرهانی و قلاویزان پیش بینی شده که بخشی بصورت امانی و بخشی در قابل پیمانکاری است که مرحله پیمانی در همین روزها اقدامات را در شرهانی شروع می کنیم؛ البته بخشی از کار در مهران پیش رفته که باید تکمیل شود.

شاکرمی با اشاره به اهمیت یادمان شرهانی و نگاهی که در کشور به این یادمان هست در این مرحله ۷۰درصد اعتبار برای شرهانی و ۳۰ درصد اعتبار برای قلاویزان در نظرگرفته شده است.

وی یادآور شد: در فاز اول اعتبار برای شروع در این مرحله برای یادمان شرهانی ۴۰ میلیارد ریال لحاظ شده که به زودی عملیاتی می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به یکهزار و۱۰۰ متر زیربنای حسینه شرهانی اشاره و افزود: این اعتبار در این راستا هزینه خواهد شد.

وی گفت: پیش بین می شود با توجه به برنامه ریزی ها کار ساخت حسینه شرهانی در سال جاری ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

شاکرمی تصریح کرد: بحث بعدی روکش ۲۵ کیلومتر آسفالت مسیر جاده شرهانی است که سازو کار خود را دارد و از اعتبارات مرزی و شرکت های نفتی و ملی باید انجام شود.

وی افزود: امسال با توجه به وضعیت گرونا استقبال از یادمان های استان خوب بود و ۱۰ هزار نفر از یادمان شرهانی بازدید کردند و لازمه تداوم این روند تکمیل زیرساخت ها می باشد چون در صورت عدم تکمیل زیرساخت ها شاهد کاهش راهیان نور در یادمان های استان خواهیم بود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار