فرمانده انتظامی دره شهر:
فرمانده انتظامی دره شهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ و کشف ۱۵ هزارو ۹۳۷ نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 04 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ کرم حسنی بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تعطیلات نوروز با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، تفرجگاه ها، برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و قاچاقچیان سلاح و مهمات در طول تعطیلات نوروز به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: کشف هفت قبضه سلاح غیرمجاز، کشف ۴۹ قطعه چک پول تقلبی یک میلیونی، کشف ۲۵ کیسه آرد قاچاق، کشف ۱۵ هزار و ۹۳۷ نخ سیگار قاچاق خارجی،کشف ۲۱ فقره سرقت، توقیف ۱۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و هنجارشکن از دستاوردهای این طرح عملیاتی و انتظامی بوده است.

فرمانده انتظامی دره شهر به دستگیری ۶۴ نفر در راستای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۱ نفر مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت و ایجاد مزاحمت برای مسافران و گردشگران نوروزی در تفرجگاهها بودند که متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسنی ادامه داد: با توجه به حضور شهروندان در دامنه طبیعت لازم است شهروندان ملاحظات ایمنی و حفاظتی در راستای پیشگیری از سرقت منازل خالی از سکنه خود را رعایت کرده و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار