رئیس کمیته امداد هلیلان:
رئیس کمیته امداد هلیلان از ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیش از ۳۵۰ بیمار نیازمند و مددجوی این نهاد در این شهرستان توسط گروه جهادی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 30 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ عزیزمراد غلامی بیان کرد: در راستای سیاست‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی کمیته امداد و استفاده از ظرفیت گروههای جهادی و خیرین نیکوکار، شهرستان هلیلان به مدت چهار روز میزبان گروه جهادی سفیران سلامت وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه‌های پزشکی و دندان پزشکی بوده است.

وی گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی قم به منظور ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مردم محروم شهرستان هلیلان با همکاری کمیته امداد، فرمانداری و برخی دستگاه‌های دیگر از پنجم تا هشتم فروردین ۱۴۰۱ میزبان گروه ۸۰ نفری از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی استان قم بود.

وی ادامه داد: در مدت چند روز حضور این گروه جهادی در خلیلان تعداد بیش از ۳۵۰ نفر از مددجویان و نیازمندان از خدمات پزشکی و دندانپزشکی این گروه برخوردار و تعداد خدمات ارایه شده به این گروه از نیازمندان بیش از ۵۰۰ خدمت بوده است.

غلامی تصریح کرد: در این مدت ۴روز این گروه جهادی در حوزه‌های دندانپزشکی، داخلی، زنان و زایمان، عمومی، اطفال و غدد به نیازمندان و بیماران تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدمات پزشکی ارائه دادند./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار