جانشین انتظامی استان ایلام:
جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه محور ایلام به مهران شاهد بیشترین تلفات جاده‌ای در این ایام بوده است،گفت:از رانندگان گرامی می‌خواهیم به جهت سلامتی خود و خانواده هایشان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 29 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی عنوان کرد؛ برابر اعلام کارشناسان پلیس راه استان تمامی تصادفات فوتی در جاده‌های دوطرفه بدون حفاظ میانی به وقوع پیوسته است.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تجاوز و انحراف به چپ عامل ۸۰ درصد از تصادفات جاده‌ای بوده، گفت: شتاب و عجله حین رانندگی، خستگی و خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز از دیگر عوامل حادثه ساز در سوانح رانندگی بوده است.

او در ادامه به افزایش ۳۴ درصدی ترددها در محور‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: از شروع ایام نوروز تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در سطح استان تردد داشته اند.

او در خاتمه کاهش ۱۰ درصدی تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه سال قبل را مسرت بخش خواند و تصریح کرد: پلیس ایلام با افزایش واحد‌های گشت و تجهیز ناوگان خودروی پلیس راه و حضور مستمر در محور‌های مواصلاتی استان اجازه تخلف به رانندگان حادثه ساز را نخواهد داد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار