معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام اظهار داشت: رویه توقیف وسایل نقلیه ای متخلف که حادثه ساز می شوند باید در تمامی شهرستان های استان با جدیت اجرایی شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 28 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری  در بازدید از محورهای مواصلاتی ایلام - چوار، چوار - ایوان و محور قلاجه افزود: توقیف وسایل نقلیه برخی رانندگان قانون شکن که با تخطی از سرعت مجاز جان خود و سرنشینان را به خطر می اندازند هر چند نارضایتی ها آنان را بعضاً به دنبال دارد، اما موجب ایجاد امنیت و آرامش برای سایر رانندگان می شود و این تشدید نظارت و اعمال قانون همچنان باید در دستور کار باشد.

وی فعالیت نیروهای امدادی، انتظامی، پلیس راه و خدماتی مستقر در این محورها را ضایت بخش ذکر کرد.

هژبری ادامه داد: حضور این نیروها در فاصله ۳۰ کلیومتری و یا کمتر در هر محور بطور قطع نقش آشکارسازی و بازدارندگی دارد و موجب می شود رانندگان با سرعت کمتری به رانندگی خود ادامه دهند.

وی گفت: مسأله دیگری که در کاهش حوادث جاده ای و درنهایت تلفات بسیار مهم و اثر گذار بوده، مساله فرهنگی است که باید در این حوزه با جدیت از طریق رسانه جمعی وارد عمل شویم.

معاون استاندار افزود:برای کنترل ترافیک، نظارت و خدمات رسانی در تمامی محورهای مواصلاتی استان، نیروهای فوریت های پزشکی، راهداری در کنار پلیس راه  در هر محور به فاصله ۳۰ کیلومتر از همدیگر به ویژه در مناطق پرتردد مستقر هستند.

هژبری با قدردانی از تمامی نیروهای خدماتی، امدادی، پلیس راه و انتظامی مستقر در محورهای مواصلاتی استان افزود : حضور و فعالیت این نیروها در این مسیر ها نقش مهمی در بازدارندگی برخی حوادث حادثه ساز دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار