فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از استرداد ۳۰۰ میلیون ریال به حساب ۳ شهروند آبدانانی که در ایام نوروز اقدام به خرید اینترنتی ناموفق کرده بودند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 26 March 2022

به  گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مختار باویر  افزود:  در پی مراجعه سه نفر از شهروندان آبدانانی به پلیس فتا شهرستان مبنی بر اینکه در ایام تعطیلات نوروز در بستر شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام با مشاهده فروش اجناس ارزان قیمت مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند و پس از واریز وجه کالایی را دریافت نکرده اند، بلافاصله کارشناسان این پلیس پیگیری موضوع و شناسایی عوامل دخیل در این ماجرا را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی و تحصیل ادله الکترونیکی و دیجیتال مشخص شد، که گردانندگان این صفحات اجتماعی ابتدا اقدام به بارگذاری تصاویری از اجناس مورد نظر و درج قیمت مناسب در ذیل آن می‌نمایند و پس از کسب اعتماد دنبال کنندگان خود و دریافت مبالغی از آنها، با ترفند‌های خاصی وجوه شکات را به حساب‌های بانکی افراد ثالث واریز کرده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری میکنند.

سرهنگ باویر ادامه داد:  پس از هماهنگی‌های لازم قضائی با دادستانی شهرستانآبدانا، وجوه کلاهبرداری شده از شکات به میزان ۳۰۰ میلیون ریال به حساب آن‌ها مسترد، و پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار