معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: نوروزگاه ها ظرفیتی برای معرفی قابلیت و احیای فرهنگ های محلی است و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ 23 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدسبحان حسنی در بازدید از نوروزگاه دهلران گفت: برپایی نوروزگاه ها فرصتی است تا ظرفیت های فرهنگی هر منطقه ای به مسافران و گردشگران نوروزی معرفی شود.

وی به احیای فرهنگ های محلی و آداب‌ و رسوم نوروز هم اشاره کرد و افزود: غرفه های صنایع دستی در نوروزگاه ها نقش موثری در معرفی و عرضه صنایع دستی هر منطقه دارند و مورد استقبال بازدیدکننده ها قرار می گیرند.

معاون استاندار ایلام به حضور گردشگران در نوروزگاه ها اشاره کرد و یادآور شد: معرفی سنت ها و آداب و رسوم محلی و غذاهای محلی از دیگر برنامه هاست.

حسنی اضافه کرد: نوروزگاه ها فرصتی برای بازار فروش صنایع دستی و سوغات محلی نیز محسوب می شوند که در اقتصاد خانوار نیز موثر هستند.

وی همچنین از ایستگاه ارائه خدمات نوروزی هلال احمر در دهلران بازدید کرد.

معاون سیاسی استاندار ایلام با اشاره به خدمات هلال احمر در ورودی شهر دهلران و بین جاده ای گفت: هلال احمر در ایام نوروز نقش موثری در کنار سایر دستگاه های عضو خدمات سفر به مسافران و گردشگران دارد.

همچنین معاون سیاسی استاندار ایلام به اتفاق صادقی فرماندار ویژه دهلران از پل شهید سلطانی و جاده شنی احداثی برای کشاورزان و دامداران برتش و فعالیت‌های گروه‌های جهادی در مدرسه شهید اختیاری روستای فرخ آباد در بخش مرکزی و اقدامات انجام گرفته در جهت حل مشکل ایستایی آب روستای فرخ آباد بازدید کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار