فرماندار و رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دره شهر گفت: ۳۰ خانه بوم گردی روستایی (استیجاری) در این شهرستان برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی مهیا شده است.
کد خبر: ۱۰۳۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 23 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ هوشنگ طاهری  افزود: این اماکن اقامتی در هفت روستای هدف گردشگری این شهرستان نظیر چمکلان و فرهاد آباد که دارای آثار تاریخی بوده برای استقبال از گردشگران تجهیز شده است.

وی ادامه داد: این شهرستان اکنون از آمادگی کامل برای استقبال و پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی برخوردار و تمامی امکانات مورد نیاز در این زمینه بکار گیری شده است.

وی از برپایی ۱۱ کمپ اسکان مسافران نوروزی در پارک سراب این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین برنامه جشن نوروزگاه از چند روز آینده در این شهرستان به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: برنامه های شاد نظیر برپایی سیاه چادر محلی، پخت غذای محلی و نمایشگاه صنایع دستی در شهر تاریخی سیمره نیز انجام خواهد شد.

طاهری همچنین از توزیع پنج هزار نسخه اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی این شهرستان خبر داد و گفت: کلیه اعضا این ستاد از آمادگی تمام برای حضور در مناطق گردشگری و راهنمایی مسافران و مهمانان نوروزی شهرستان برخوردارند./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار