نماینده ولی فقیه در استان ؛
امام جمعه ایلام گفت: در استان اربیل عراق ، از یک سو اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند و از سوی دیگر نشانگر راهبرد تقابل گسترده با متجاوزان است.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷ 19 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام ضمن تبریک ولادت امام زمان ( عج )، اظهار داشت: اجازه دادن مقامات عراقی برای ایجاد مقر صهیونیست ها در این استان بر همگان آشکار شد.

وی افزود: پس از حمله داعش به این استان گروه های مردمی و نظامیان استان اربیل، حتی چندین ساعت توان مقاومت نداشتند و پس حضور سردار رشید اسلام حاج قاسم و همرزمانش، داعش با همه توان خود نتوانست این استان را تصرف کند.

خطیب جمعه ایلام تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به صهیونیست ها، با موشک های نقطه زن فاتح مرکز نظامی آنان را در استان اربیل عراق هدف قرار داد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار یادآور شد: این حمله موشکی مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب صهیونیستی بود و بار دیگر به آنان قدرت خود را نشان دادیم.

وی با اشاره به امنیت پایدار ایران در دنیا گفت: امنیت پایدار ‌و اقتدار روزافزون کشور مرهون شجاعت، جانفشانی و از خود گذشتگی سربازان گمنام امام زمان ( عج ) است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: پس از وقوع انقلاب اسلامی تاکنون سربازان گمنام امام (عج) در داخل و خارج کشور از هیچ تلاشی برای امنیت مردم این کشور دریغ نکردند و این گروه شهدای زیادی نیز تقدیم انقلاب کردند.

کریمی تبار اضافه کرد: در پرتو مجاهدت بی نام و نشان آنان، امروزه امنیت پایدار را به مردم هدیه داده اند و روز به روز بر اقتدار کشور افزوده می شود.

امام جمعه ایلام ادامه داد: این سربازان گمنام در مقابله با فساد و جلوگیری از گماردن ناشایستگان در مناصب مهم کشور نقش خود را بخوبی ایفا کردند.

وی با اشاره به ایام نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی ( عج ) گفت: مولد وجود مبارک این امام بزرگوار را به مقام معظم رهبری ، شیعیان و پیروان آن حضرت تبریک عرض می کنم.

وی با ابراز تسلیت درگذشت مرحوم آیت الله علوی گرگانی گفت: این عالم وارسته همه عمر با برکت خود را در راستای نشر معارف الهی، تبلیغ تشییع ، تربیت شاگردان امام صادق ( ع ) و حمایت از انقلاب اسلامی سپری کرد.

امام جمعه ایلام افزود: افتخار ما این است که منتظر ظهور مصلح هستیم که پیش نیاز آن این است که خود شخص منتظر صالح باشد ، انتظار حالت سکون نیست و بلکه انسان منتظر امیدوار بوده و هر زمان بدنبال رفع موانع ظهور منجی عالم است.

وی اضافه کرد: موانع ظهور را باید برداریم و خدا به ما توفیق داده و خدا را شاکریم در عصری زندگی می کنیم که می توانیم زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر ( عج ) باشیم.

وی با اشاره به پیش رو بدون عید نوروز و تبریک به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ به مردم گفت: اعیاد مسلمان ارتباط با خداوند است که یکی از سنت های این ایام دید و بازدید و دومین سنت کمک رسانی به نیازمندان است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار