مدیرکل امور مالیاتی ایلام:
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از پرداخت10میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیاتی به شهرداری ها و دهیاری های استان در روزهای اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ 16 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید کریمی با اعلام این خبر گفت: بیش از 6 میلیارد تومان از این مبلغ به 27 شهرداری و مابقی آن به دهیاری ها و امور عشایری استان پرداخت شده است.

وی سهم شهرداری ایلام از این پرداخت را یک میلیارد و 534 میلیون تومان اعلام کرد.

کریمی افزود: همچنین در سال جاری بیش از 51 میلیارد تومان و از زمان اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکنون بیش از 223 میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری های استان واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام اعلام کرد: در سال جاری بیش از 74 میلیارد و 330 میلیون تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها، امور عشایری، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان پرداخت شده، که نسبت به سال گذشته افزایش 13 میلیارد و 880 میلیون تومانی داشته است.

کریمی توضیح داد: مالیات عملکرد مستقیماً به خزانه واریز شده و در قالب بودجه سنواتی به صورت چندبرابری به استان برگشت می خورد و صرف امور جاری و عمرانی مثل ساخت سد، جاده، پارک و ... می شود.

وی همچنین درباره مالیات بر ارزش افزوده گفت: سازمان امور مالیاتی بر اساس ماده 6 برنامه ششم توسعه کشور، عوارض موضوع ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده را به نسبت 70 درصد شهرها و 30 درصد روستاها و طبق شاخص جمعیت به حساب شهرداری ها و دهیاری ها واریز می کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار